Gravatar

#13991 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg bruger slet ikke steam... de eneste spil, jeg har installeret på min PC er Diablo 3, Baldur's Gate 1+2, Fallout 1+2+Tactics, Heroes Of Might And Magic 3+4+6, King's+Space+Police Quest og Leisure Suit Larry collections samt Tales Of Monkey Island... er typisk mere en konsol kinda guy.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13992 MoH 13 år siden

Er også meget mere til konsol, men har besluttet mig for at give pc en chance til. ;)
Gravatar

#13993 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

I lyset af, at konsollerne dårligt kan køre moderne spil i 720p og der ikke ser ud til at komme nogle erstatninger lige foreløbig, er det nok en fin idé at give PC en chance til. :p
Gravatar

#13994 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (13987) skrev:
Jeg bruger ikke Steam til andet end Football Manager - og på et tidspunkt købte jeg Hitman-serien derinde.. PC-gaming er fuldstændig dødt for mig :)

:)

I see what you did there! ;)

Nogle vil måske ligefrem kalde dig doven! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13995 MuManden 13 år siden

Så er det ferietid, så får ikke spillet det næste lange stykke tid.
Men når jeg kommer hjem, må jeg spille utyske's aflagte skydespil :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13996 elwood 13 år siden

Damm jeg glæder mig egentlig en hel del til Borderlands 2 til Pc 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13997 HonoDelLoce 13 år siden

For helvede, kommer FIFA13 demoen ikke snart online på PSN !!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13998 elwood 13 år siden

[url= hardcopre BTTF fan har moddet GTA IV ekstremt, det satme fedt fundet på[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13999 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (13997) skrev:
For helvede, kommer FIFA13 demoen ikke snart online på PSN !!!
Jeg så, at Kruse spillede den tidligere. Måske han kan afsløre sine hemmeligheder?
Gravatar

#14000 HonoDelLoce 13 år siden

JannikAnd (13999) skrev:
Jeg så, at Kruse spillede den tidligere. Måske han kan afsløre sine hemmeligheder?

Jeg må indrømme, at jeg ikke har været inde og kigge siden midnat :) Nu er det s'gu for sent alligevel :)

EA lovede mellem 23 og 03.. Jeg håbede på 23 ! ;)

Skriv ny kommentar: