Gravatar

#14001 Kruse 13 år siden

Jeg var inde og hente demoen på den amerikanske Playstation Store omkring kl. 21.45 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14002 elwood 13 år siden

Ted Price fra Insomniac har releaset en meddelse, omkring den nye trailer for Fuse (tidligere kendt som Overstrike) hvor han forklarer lidt omkring, hvorfor deres countdown til traileren blev stoppet, ærvligt at det sker, men ja fedt nok at de håndtere det på den her måde trods alt.

Er spændt på og se nyt fra spillet, håber humoren er intakt, på samme måde jeg opfattede dte i traileren i forb. med E3.

Fuse game trailer udsat
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14003 HonoDelLoce 13 år siden

Stadig ingen FIFA13 Demo på PSN ! Hvad helvede ligner det.....

Især med tanke på, at EASports skrev på twitter for 3,5 time siden, at den nu var online i EU...They be so full of shit..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14004 DarkLight 13 år siden

Men er det ikke hver torsdag der kommer nyt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14005 HonoDelLoce 13 år siden

Altså, demoerne plejer nu at komme ret løbende i hvert fald :)

Jeg går ud fra, at den bliver frigivet individuelt for hvert land. Jeg kan i hvert fald forstå på nettet, at den er kommet frem flere steder i sydeuropa. Men endnu ikke i skandinavien eller UK...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14006 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Det plejer at være onsdag de opdaterer den europæiske PSN.

Jeg håber at Fifa 13 bliver bedre end forgængeren, som ikke var en succes. I sin iver efter at gøre det mere realistisk og give spilleren flere muligheder har de faktisk formået at begrænse den måde hvorpå man kan opnå succes i spillet.

Så jeg vil lige se demoerne af Fifa 13 og PES samt læse anmeldelserne når de kommer og så vurdere hvilket der skal investeres i og om der skal investeres i nogen af dem.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14007 MMB 13 år siden

Whispering Horse (14006) skrev:
Jeg håber at Fifa 13 bliver bedre end forgængeren, som ikke var en succes. I sin iver efter at gøre det mere realistisk og give spilleren flere muligheder har de faktisk formået at begrænse den måde hvorpå man kan opnå succes i spillet.

Uddyb...
Gravatar

#14008 Kyllingebenet 13 år siden

HonoDelLoce (13871) skrev:
Jeg fik banget Miranda

At ende i maskinrummet med Miranda, er mere tilfredsstillende end at gennemføre hele trilogien! O:)
Gravatar

#14009 Kruse 13 år siden

Whispering Horse (14006) skrev:
Jeg håber at Fifa 13 bliver bedre end forgængeren, som ikke var en succes.

Ja, det kan jeg så slet ikke følge dig i. FIFA 12 er efter min mening den hidtil bedste inkarnation af FIFA, og forbedringerne fra FIFA 11 har virkeligt været til at tage og føle på. Især det nye tacklingssystem har været en stor forbedring.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14010 elwood 13 år siden

Kickoff FTW! ahh sweet Amiga

Og ja dte var mit fodbold bidrag til snakken 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: