Gravatar

#14011 JannikAnd 13 år siden

elwood (14010) skrev:
Kickoff FTW! ahh sweet Amiga

Og ja dte var mit fodbold bidrag til snakken 8-)
Sensible Soccer er moderskibet inden for fodboldspil!
Gravatar

#14012 elwood 13 år siden

Bahh! Kickoff var der jeg rent faktisk spillede lidt, men ja Sensible havde sin plads da det var et af de sidste spil jeg spillede i Software shoppen i Århus før den lukkede ned, kunne ikke hamle op med de store giganter som Gamestop.

Men damm det var en fed butik, nogen gange var jeg blot derinde om fredagen efter skole bare for at stå og snakke med ejeren eller distrubitørene der lige var forbi med de nye spil, hvor man så lige ku få lidt insider info.

Og som sagt da han lukekde så var der gravøl, og sodavand, og så var der linet alle mulige konsoller og gamle spillemaskiner op, ahh det var satme tider.

Så på den måde har Sensible Soccer en speciel plads hos mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14013 The Insider 13 år siden

Sådan, Kenneth! Så fik jeg omsider taget hul på Brotherhood - nærmere bestemt her i lørdags, og i dag fik jeg tid til at runde hovedhistorien helt af. Det var ganske udmærket, selvom der var mange irritationsmomenter (især den forrykt irriterende englænder, som man har med på holdet, samt de mange gange, hvor Ezio ikke formår at sigte ordentligt med sin armbrøst eller gribe fat det rigtige sted), så var der langt flere højdepunkter end lavpunkter. Nu skal jeg bare have taget mig sammen til at tage hul på Revelations, før 3'eren udkommer :-) Er det bedre end Brotherhood? Jeg følte alligevel ikke, at storylinenen var SÅ spændende i Brotherhood...
War. War never changes.
Gravatar

#14014 Kyllingebenet 13 år siden

Et af Brotherhood's højdepunkter er soundtracket.. jeg elsker det!
Gravatar

#14015 The Insider 13 år siden

Jesper Kyd er badass!
War. War never changes.
Gravatar

#14016 HonoDelLoce 13 år siden

Kyllingebenet (14008) skrev:
At ende i maskinrummet med Miranda, er mere tilfredsstillende end at gennemføre hele trilogien! O:)

Nu har jeg, som skrevet, kun spillet 2'eren.. Men jeg er ganske enig i, at turen i maskinrummet var af den mere tilfredsstillende slags! Det var jo den længestvarende mission i hele spillet ! :D

Kruse (14009) skrev:
Ja, det kan jeg så slet ikke følge dig i. FIFA 12 er efter min mening den hidtil bedste inkarnation af FIFA, og forbedringerne fra FIFA 11 har virkeligt været til at tage og føle på. Især det nye tacklingssystem har været en stor forbedring.

Ganske enig. Selvom der stadig var en del irritationsmomenter i FIFA12, så var det - med længder endda - det klart bedste spil i serien for mig og samtidigt længder bedre end hvad PES nogensinde har formået at levere.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14017 JannikAnd 13 år siden

The Insider (14013) skrev:
Er det bedre end Brotherhood? Jeg følte alligevel ikke, at storylinenen var SÅ spændende i Brotherhood...
Jeg var ikke så begejstret for Brotherhood, der var langt mere forglemmelig end forgængeren. Revelations er lidt bedre, men også en smule unødvendig. Egentlig føler jeg kun, at det er Desmonds historie, der har relevans for det store plot. AC2 er klart det bedste i min bog, men jeg tror, at treeren kan slå det.

Assassin's Creed - 5/10
Assassin's Creed 2 - 9/10
Assassin's Creed: Brotherhood: 6/10
Assassin's Creed: Revelations: 7/10
Gravatar

#14018 The Insider 13 år siden

Nice nice.
War. War never changes.
Gravatar

#14019 elwood 13 år siden

Sådan Johan!

Poison Dart FTW!

Tiggerdamerne vender tilbage i Revelations desværre, men ja der er mange andre ting ved Revelations, du blir desværre udsat for en af de mest obskøre tingt i AC serien i Revelations et Tower Defence spil!

Men udover det så ja Desmond endte jo i en lidt intressant situation i Brotherhood, og det følges der op på i Revelations,med noget ganske abstrabt puzzleling, men hvor man får mere og vide om Desmonds fortid, men på en lettere kryptisk måde.

Slutningen på Revelations formår igen og lave total mindfuck med en, selv om man næsten har vænnet sig til de lidt L.O.S.T agtige følelser med de ting som sker.

Er ganske spændt på, hvordan det hele ender, og ja du må simpelthen spille Revelations, for at kunne følge med i historien 8-)

Og ja Jesper Kyd er fantastisk, om det så er AC serien, Hitman eller Freedom figthers, så formår han bare og lave det ene fantastiske efter det andet Ezio's Family fra AC 2, som blir brugt flere gange gennem serien er hel emminent, jeg fidner mig selv sidde og nynne med på det.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14020 The Insider 13 år siden

Er Tower Defence til at overskue? Jeg har lidt mine bange anelser, især fordi strategispil bestemt ikke er min force (men der er måske heller ikke meget strategi i det?). Hvis vi kommer til en junket i Los Angeles igen, så vil jeg helt sikkert satse på at møde Jesper Kyd og lave et lille indslag til Railgun. Mødte ham jo i 2009, og han var virkelig cool - og han kan knap nok tale dansk længere :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: