Gravatar

#14021 elwood 13 år siden

Det er relativt simpelt ja, så no worries, hehe så må du endelig hilse ham (gir ingen mening I know, but still)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14022 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14007 Gerne. Hvis man ser bort fra spillernes urealistiske ageren med bolden for ikke at tale om at både bolden og spillerne er gumpetunge, så er der nogle helt andre spilmæssige områder jeg finder irriterende.

Forsvarsspillet har de lavet helt om. Dette gør at man nu er henlagt til at forsvare på den måde som Fifa dikterer man skal forsvare på. Det handler meget om at stå dybt og være tålmodig og dernæst presse modstanderen til boldtab. Om det så er Barcelona mod Lorient så er billedet det samme. Står man for højt på banen er det alt for nemt for det angribende hold og er man aggresiv så bliver man også bare løbet over ende eller også bliver der dømt de mest mærkværdige frispark og straffespark samt røde kort. Så i stedet for at forsvare som jeg gerne vil er jeg henlagt til Fifas system. Med mindre jeg naturligvis slår det fra, hvilket jeg så har men som naturligvis ikke er hensigten med spillet.

Dette kommer så også til at gå ud over angrebsspillet at jeg står så langt tilbage. Nu er spillet jo utrolig langsomt og jeg vil også gerne spille meget direkte eller over fløjene. Sidstnævnte kan godt lade sig gøre, når man lige har brugt hvad der svarer til en evighed om at spille den derud. Ellers er der lagt meget op til at spille som Barcelona, med mange korte og hurtige afleveringer. Sideskift er meget svært at få til at lykkedes, i og med at spilleren er en evighed om at vende med bolden og få sig taget sammen til at aflevere og så bliver man blot tacklet.

Så hvis man skal summere det hele op, handler det nok i bund og grund om flowet i spillet. Alt det andet har de jo tjek på. Her tænkter jeg på grafik, layout, animationer og præsentationen af det hele.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14023 elwood 13 år siden

Fuse virker stadigvæk som et spændende projekt fra Ted Price og Co. men er lidt ærvlig over de er gået væk fra "pixar" stilen som annoucement traileren viste, nu er det mere dark and gritty, humoren og det sku dog være intakt, men ja jeg havde mere glædet mig til den anden stil.

Spillet kan self. stadigvæk være godt, er nok klogere på det når previews'ne for alvor ryger ind, og Gametrailers smider deres gameplay reveal op Fredag.

Overstrike (now Fuse) new style
Gravatar

#14024 frankdrebin 13 år siden

elwood (13998) skrev:
[url= hardcopre BTTF fan har moddet GTA IV ekstremt, det satme fedt fundet på[/url]

Virkelig fedt! Lige før man skulle anskaffe sig det til PC bare for at modde det!

Legede selv en del med modding til San Andreas, hvilket var hyleskægt.. Fik på et tidspunkt lagt en 1:1 kopi af World Trade Center ind i spillet, hvor man kunne køre til toppen i en spiral inde i hver tårn..

[url= Trade Center (youtube)[/url]

Derudover lagde jeg en del biler ind også.. Det er altså lidt federe at køre rundt i Porcsher, NYPD politibiler samt andet lir..
Gravatar

#14025 elwood 13 år siden

Hehe yep det fedt lavet, jeg tror blot jeg nøjes med og vente på GTA V imens, og leger med det hersens iCEnhancer ting 8-)

Starter med og ha spillet (GTA V) til konsol, og så senere hen når det kommer til PC engang more jeg mig med alle modsne.
Gravatar

#14026 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Min computer får den herlige opgave at lave backup af min Steam-mappe, mens jeg er på job. I stedet for at hente alle spil igen, hvis min computer går ned på et tidspunkt, fandt jeg ud af, at man bare flytter Steam-mappen, sletter alt i mappen, bortset fra steam.exe og steamapps, så har man hvad skal skal bruge.

Når man så flytter mappen tilbage efter evt. geninstallation, så kører man bare steam.exe, så installerer programmet sig og alle ens spil ligger til rådighed. De skal naturligvis lige opdateres, hvis der er sket noget siden man tog backup, men i lyset af, at jeg har små 500GB spil installeret i Steam, er det en langt hurtigere løsning.
Gravatar

#14027 The Insider 13 år siden

Havde I andre rørt The Walking Dead-spillene? Jeg skriver lige lidt mere om dem i Walking Dead sæson 2-tråden, men herfra skal der lyde en KÆMPE anbefaling. Det er nogle af de bedste adventurespil, jeg har spillet i umindelige tider, og jeg var tilmed tæt på at knibe en tåre under Episode 3 i går aftes. Glæder mig usandsynligt meget til at se, hvordan spillet rundes af de kommende par måneder.
War. War never changes.
Gravatar

#14028 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Jeg har købt dem, men er ikke kommet i gang med dem endnu. :)
Gravatar

#14029 The Insider 13 år siden

Dooooooo it! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14030 Lord Beef Jerky 13 år siden

elwood (14010) skrev:
Kickoff FTW! ahh sweet Amiga

Og ja dte var mit fodbold bidrag til snakken 8-)

Kick Off 2 var endnu bedre!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: