Gravatar

#14091 MMB 13 år siden

Wangsgaard (14088) skrev:
Hvor meget ?

har kun 1'eren som jeg endnu ikke er begyndt på

150 kr? Det er som sagt uåbnet. :)
Gravatar

#14092 elwood 13 år siden

Graham Mctavish vender dog tilbage i Uncharted 3 i rollen som Cutter og vinder mit hjerte fuldstændigt 8-)

Jeg synes bare Zoran var ret uintressant, som person, men det var måske også boss kampen der spolerede det en del fandens Bulletsponge!

Men 2'erens historie er hel klart den bedste historie mæssigt, og så er train sekvensen begge af dem stadigvæk wow elementer. U3 havde dem også, men det var bare lidt som om nu havde man set det, og så skulle der meget til og imponere igen, men stadigvæk et godt spil, som underholder.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14093 Kruse 13 år siden

Wangsgaard (14088) skrev:
har kun 1'eren som jeg endnu ikke er begyndt på

Kætter!

1'eren skal du spille, både fordi at det er et godt spil, men også fordi at du så bagefter kan spille 2'eren, som er fantastisk og er efter min mening et af de bedste spil nogensinde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14094 elwood 13 år siden

Marcooo........
Gravatar

#14095 MMB 13 år siden

Hehe, jeg har aldrig fået spillet Uncharted 1 og 2, fordi jeg fik 3'eren i gave først (flame away). :P Men jeg synes nu ikke, det er et problem at forstå handlingen osv. i 3'eren, selvom man ikke har spillet de to første. Jeg tror, jeg hopper til 2'eren bagefter og spiller dem omvendt kronologisk. :P
Gravatar

#14096 elwood 13 år siden

Det gir også en ganske intressant historie, lidt forvirrene måske, men intressant 8-)
Gravatar

#14097 MMB 13 år siden

Hehe, det kunne jeg forestille mig. :P
Gravatar

#14098 Ericmase 13 år siden

MoH (14087) skrev:
[url= Ops 2 - Zombies Preview[/url]

YAHYAH! I need a Juggernaut tonight!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#14099 Wangsgaard 13 år siden

Jaja jeg skal nok få det spillet men nu har jeg lige været i gang med AC som jeg nu er gået i stå i brotherhood. Er også lige startet på mit speciale så det er med at finde tid, men skal vel gå arbejdsløs i maj så må der være tid :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#14100 MMB 13 år siden

Wangsgaard (14099) skrev:
Jaja jeg skal nok få det spillet men nu har jeg lige været i gang med AC som jeg nu er gået i stå i brotherhood. Er også lige startet på mit speciale så det er med at finde tid, men skal vel gå arbejdsløs i maj så må der være tid :P

Er du interesseret i Uncharted 3? :)

Skriv ny kommentar: