#14128, hehe, havde også både 3'eren, 4'eren og Prophecy i kasseform... Smed alle mine PC-kasser ud (undtagen dem til alle mine Star Trek-spil, som nu har fået deres egen hylde) for et halvt års tid siden.
Jeg har meget få kasser tilbage på hylderne, kun enkelte klassikere som "Blade Runner", "Day of the Tentacle" og lidt andet. Mange ældre spil har jeg udskiftet med digitale kopier, simpelthen fordi det er en pain at rode med cd og dvd, når man skal spille lortet.
Johan, har du overvejet, hvor mange penge, du øser væk på at erhverve spil ved release, når du alligevel først påbegynder dem, når de er sat 80 % ned i pris?
#14134, jeg har før forsøgt at begynde på at overveje det, men jeg får det altid så skidt, at jeg hurtigt stopper igen. Jeg kan se, at 21 af de spil, jeg enten aldrig har hørt eller kun lige hurtigt har haft i maskinen, blev købt på release. Damn, hvor fjollet... Godt jeg kun noterer, hvor meget jeg bruger på film!
#14134, jeg har før forsøgt at begynde på at overveje det, men jeg får det altid så skidt, at jeg hurtigt stopper igen. Jeg kan se, at 21 af de spil, jeg enten aldrig har hørt eller kun lige hurtigt har haft i maskinen, blev købt på release. Damn, hvor fjollet... Godt jeg kun noterer, hvor meget jeg bruger på film!
Hahahah, silly bean!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#14119 Jeg fandt faktisk frem til forleden, at jeg havde alle disse spil stående, som jeg ALDRIG havde fået rørt: "Aliens vs. Predator", "Assassins' Creed: Revelations", "Battlefield 3", "BioShock 2", "Borderlands", "Brutal Legend", "Call of Duty: Modern Warfare 3", "Darkness", "Dark Sector", "Dark Souls", "Dead Island", "Dead Rising", "Dragon Age: Origins", "Enslaved", "Fable II", "Fable III", "Ghost Recon: Advanced Warfighter 2", "Heavenly Sword", "Hitman: Blood Money", "inFamous 2", "Max Payne 3", "Metal Gear Solid - HD Collection", "Perfect Dark Zero", "Prey", "Prince of Persia Trilogy", "Ratchet & Clank: A Crack in Time", "Saints Row 2", "Saints Row the Third", "Silent Hill HD Collection", "SSX", "Star Wars: Force Unleashed 2", "Rainbow Six Vegas 2", "Splinter Cell Trilogy HD", "Syndicate", "Tomb Raider: Underworld" og "Vanquish". Og når jeg siger aldrig, mener jeg "har aldrig nogensinde været i konsollen".
Og så er der de spil, jeg lynhurtigt har haft i maskinen og max har spillet en times tid... "Battlefield: Bad Company", "Far Cry 2", "inFamous", "Killzone 3", "Little Big Planet", "Portal 2", "Prince of Persia", "Prototype", "Red Faction Guerilla", "Resistance 2", "Sonic Generations", "Halo 3", "The Witcher 2"... og jeg mangler stadigvæk at blive færdig med "L.A. Noire", "Call of Duty: Black Ops", "Call of Duty: World at War", "Demon's Souls", "Mirror's Edge", "Rage", "Gears of War 3", "The Orange Box" og "Red Dead Redemption"... Okay, på tekst var listen alligevel en del længere end forventet. Tåbeligt at jeg stadigvæk køber spil i ny og næ, når nu jeg mangler at spille så mange, og de fleste er (har jeg en formodning om) temmelig solide titler. Nogle gange er det bare for fristende! Og så ender jeg i stedet med at spille "Skyrim" i 300 timer.
Hvis der dog bare var nuggets i "Lost", så ville jeg måske kunne se den færdigt! Nå, jeg skal ned på grillen, nu er det efterhånden 10 minutter siden, at jeg bestilte en #186 (Chicken Dippers med pommes fritter).
Hvis der dog bare var nuggets i "Lost", så ville jeg måske kunne se den færdigt! Nå, jeg skal ned på grillen, nu er det efterhånden 10 minutter siden, at jeg bestilte en #186 (Chicken Dippers med pommes fritter).
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#14131 The Insider 13 år siden
#14128, hehe, havde også både 3'eren, 4'eren og Prophecy i kasseform... Smed alle mine PC-kasser ud (undtagen dem til alle mine Star Trek-spil, som nu har fået deres egen hylde) for et halvt års tid siden.
#14132 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#14133 Batsy 13 år siden
Healthy you are!
#14134 JannikAnd 13 år siden
#14135 The Insider 13 år siden
#14136 Batsy 13 år siden
Hahahah, silly bean!
#14137 Ericmase 13 år siden
O_O
#14138 Ericmase 13 år siden
Altså, hvis du mener serien "Lost" kan jeg kun sige:
Good. GOOD! Your'e traning well my student!
#14139 The Insider 13 år siden
#14140 Batsy 13 år siden