Efter skuffelsen Max Payne 3 er gennemført, er det godt at komme igang med noget Darksiders. Derudover er onsdags-coop blevet Borderlands 2, som jeg håber lander fra zavvi hurtigst muligt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#14143 synes nu ikke alt ved MP 3 var skuffene, jeg synes dog han snakkede alt for meget, hans voice over beskrev ALT! næsten, og der er en balancegang mellem hvornår det er for meget, og hvornår det er tilpas.
Jeg morede mig nu ganske hygsomt med spillet, selv om det ja er en anderledes oplevelse.
Ser dog mere frem til GTA V, MP 3 gav mig et prej om alt den sublime animation vi kan se frem til, viderudvikling fra GTA IV's systemer.
LBP Vita Køre på alle overflader køretøjet er alt for fedt fundet på! det her spil har overgået alle mine forventninger, og ja det føles sku bedre end konsol udgaven synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg blev SÅ træt af monologen til sidst, at spillet hang mig langt ud af halsen. Balancen fra de andre spil var væk. Derudover ville spillet nok have været bedre på PC, da jeg konstant kæmpede med ulogiske styringer og uønskede handlinger.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Så er jeg endelig kommet i gang med The Walking Dead på PC.
Styringen er lidt klodset, men bortset fra det, er spillet helt fint. Der er en ret god stemning i det og den grafiske stil er virkelig god. Af en eller anden grund, virker det dog som om, at nogle indstillinger rammer mit system ret hårdt, så det er måske ikke det bedst optimerede spil nogensinde.
Men hey, jeg føler mig ret underholdt og hopper sikkert tilbage i spillet snart igen. :)
Der er helt klart noget lag i kølvandet på visse beslutninger undervejs... Håber de fixer det, før de udgiver det komplette spil på skive (angiveligt i december). Men blive hængende! Episoderne bliver virkelig bedre og bedre, og især episode 2 og 3 er stærke, fordi man er kommet helt ind under huden på karaktererne, og der sker vilde ting.
#14141 The Insider 13 år siden
#14142 Batsy 13 år siden
Hahah, altså Toby er bare awesome!
#14143 DarkLight 13 år siden
Derudover er onsdags-coop blevet Borderlands 2, som jeg håber lander fra zavvi hurtigst muligt.
#14144 elwood 13 år siden
Jeg morede mig nu ganske hygsomt med spillet, selv om det ja er en anderledes oplevelse.
Ser dog mere frem til GTA V, MP 3 gav mig et prej om alt den sublime animation vi kan se frem til, viderudvikling fra GTA IV's systemer.
LBP Vita
Køre på alle overflader køretøjet er alt for fedt fundet på!
det her spil har overgået alle mine forventninger, og ja det føles sku bedre end konsol udgaven synes jeg.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14145 DarkLight 13 år siden
Derudover ville spillet nok have været bedre på PC, da jeg konstant kæmpede med ulogiske styringer og uønskede handlinger.
#14146 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14147 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Styringen er lidt klodset, men bortset fra det, er spillet helt fint. Der er en ret god stemning i det og den grafiske stil er virkelig god. Af en eller anden grund, virker det dog som om, at nogle indstillinger rammer mit system ret hårdt, så det er måske ikke det bedst optimerede spil nogensinde.
Men hey, jeg føler mig ret underholdt og hopper sikkert tilbage i spillet snart igen. :)
#14148 The Insider 13 år siden
#14149 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#14150 The Insider 13 år siden