Jeg ville formentlig også "følge mere med", hvis jeg havde en PC. Men som situationen er nu, så har jeg ikke behov eller logistisk mulighed for at have en god stationær computer. Det ændrer sig formentlig om et par år :)
Holder mig også langt væk fra anmeldelser. Henter det når jeg har fri kl 13.40 i morgen og så skal hele dagen gå med at spille, glæder mig godt nok meget:D
#14417 Naturligvis. Det skal dog også lige siges at jeg udelukkende refererede til de titler du nævnte. Det er umiddelbart de eneste must-buys for mig. Forstået på den måde, at det er spil jeg køber nogenlunde på udgivelsesdatoen. Beyond: Two Souls bliver helt sikkert forudbestilt, mens resten af de spil du nævner ikke siger mig det store.
Ellers har jeg det ligesom utyske. Jeg har ikke behov for at købe titlerne lige når de udkommer. Der er så mange fremragende spil jeg endnu ikke har prøvet og nu har jeg også fået PS+ som for mig giver mig spil, som jeg ikke har prøvet.
Assasins Creed serien har jeg ikke spillet og jeg mangler også stadigvæk Mass Effect, de to sidste udgaver af Uncharted og Arkham City. Heldigvis bliver spillene jo ikke dårligere jo ældre de bliver og så venter jeg også hellere med at købe spil, når jeg faktisk har tid til at spille det. Og så er der også alt det med DLC, som jeg finder irriterende.
Og rigtig god nyhed mht. NFS. Lad endelig Criterion stå for det hele, så vi får nogle kvalitetsspil i stedet for alle de titler som mest af alt er fyld.
For når de er bedst er det de bedste spil indenfor arcade bilspil.
Jeg ville bare ønske de lavede et burnout igen, fordi når de bruger de her NFS licenser er det jo rigtige biler, og så kan de ikke smadres så meget, da firmaerne bag vidst ikke er helt vilde med ide'en.
Og ja det er sku crashene der er det fede i de spil også, hehe prøv i øvrigt og se GiantBombs quicklook af NFS Most Wanted og læg mærke til, hvordan Jeff Gerstmann begynder og ævgre sig MEGET over det ikke er et rigtig burnout spil da Brad bringer det på banen.
De lavede 24 timer Halo marathon 1-2-3 her for par dage siden til fordel for charity, jeg så ikke det hele man havde det kørende lidt i baggrunden, bare for og giv eksempel på hvad de fidner på.
Og så er GiantBombs Flightclub med Drew, Vinny, og Dave noget af det sjoveste, hvor de spiller foskellige simulatorer, en af deres bedste video'er er hvor de bruger ca. en 20-25 min på landjorden fordi de ikke kan finde ud af og få flyet i luften.
Men ja de har mange sjove indslag, og deres podcast er ganske muntert også.
Obs! til AC 3 fans der er medlem, gå ikke på GB nu de har gang i Live Quicklook af AC 3, så bare så i ikke blir fristet.
Giantbomb har overtaget faklen fra 1up og Area5 med hensyn til video produktion til gamer, og det gør de rigtig godt.
Selv om jeg nu stadigvæk savner Area5's CO-OP
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu har jeg fået spillet lidt AC3, og ind til videre er det rigtig nice! De nye animationer ser virkelig godt ud. Har dog allerede mødt de nye "tigger damer"...
#14421 JannikAnd 13 år siden
#14422 MoH 13 år siden
#14423 JannikAnd 13 år siden
#14424 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Ellers har jeg det ligesom utyske. Jeg har ikke behov for at købe titlerne lige når de udkommer. Der er så mange fremragende spil jeg endnu ikke har prøvet og nu har jeg også fået PS+ som for mig giver mig spil, som jeg ikke har prøvet.
Assasins Creed serien har jeg ikke spillet og jeg mangler også stadigvæk Mass Effect, de to sidste udgaver af Uncharted og Arkham City. Heldigvis bliver spillene jo ikke dårligere jo ældre de bliver og så venter jeg også hellere med at købe spil, når jeg faktisk har tid til at spille det. Og så er der også alt det med DLC, som jeg finder irriterende.
#14425 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14426 elwood 13 år siden
For når de er bedst er det de bedste spil indenfor arcade bilspil.
Jeg ville bare ønske de lavede et burnout igen, fordi når de bruger de her NFS licenser er det jo rigtige biler, og så kan de ikke smadres så meget, da firmaerne bag vidst ikke er helt vilde med ide'en.
Og ja det er sku crashene der er det fede i de spil også, hehe prøv i øvrigt og se GiantBombs quicklook af NFS Most Wanted og læg mærke til, hvordan Jeff Gerstmann begynder og ævgre sig MEGET over det ikke er et rigtig burnout spil da Brad bringer det på banen.
NFS MOst wanted
#14427 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#14428 elwood 13 år siden
Og så er GiantBombs Flightclub med Drew, Vinny, og Dave noget af det sjoveste, hvor de spiller foskellige simulatorer, en af deres bedste video'er er hvor de bruger ca. en 20-25 min på landjorden fordi de ikke kan finde ud af og få flyet i luften.
Men ja de har mange sjove indslag, og deres podcast er ganske muntert også.
Obs! til AC 3 fans der er medlem, gå ikke på GB nu de har gang i Live Quicklook af AC 3, så bare så i ikke blir fristet.
Giantbomb har overtaget faklen fra 1up og Area5 med hensyn til video produktion til gamer, og det gør de rigtig godt.
Selv om jeg nu stadigvæk savner Area5's CO-OP
#14429 MoH 13 år siden
#14430 elwood 13 år siden
Animations mæssigt er det stadigvæk blændende smukt, og den nye running animation er godt lavet.
De har også gjort Freeruning delen mere streamlined, der er meget mere fart på, når man render rundt nu her.