Ja, det er godt nok en lækker motor. Jeg har kun spillet første sekvens, men historien er medrivende, selvom det er begrænset, hvor meget man selv spiller i denne sekvens. Glæder mig til at komme videre om et par timer...
Og sjovt, hvordan vi nu har "indhentet" sagaen tidsmæssigt. 31. oktober 2012 stod der på klokken i bilen :)
Bravo Ubisoft bravo, i får og se, men ja spoilers!
Jeg kunne jo godt se fra start af at man ikke styrede Connor, og jeg tænkte blot at det det sikkert blot var en anden assasin man styrede i starten og så senere går man over til Connor i det det vidst er ham der mødes med vores "helt" (ved godt, hvordan deres vej krydses, men det ku være en senere spoiler, så det undgår jeg her) ja fordi at personen man styrede i starten var en Templar, det havde jeg ikke lige set komme, men ja fedt lille twist.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
De nye animationer er så meget bedre, jeg er sikker på det forklares senere hen også, men da jeg havde set det her attack on the fly sku det lige afprøves og det er en sand fornøjelse og kunne charge mod en fjende eller to og nedlægge dem, mens man stadigvæk er i bevægelse, stab en 3. hvorefter man igen sætter i løb mod det næste hold fjender.
Nået et stykker længere, og fik nu prøvet tree climbing det fungere genialt, måden an kan springe fra træ til træ, og op af det, gør bare at man kan dække mere grund hurtigt, effekten af sne der sløver en ned, når det blir dybt, og man blir forpustet af og løbe i det, det er de små detaljer.
At man nu kan snigmyrde fra corner er også fedt lavet, og hvis du igen holder Highprofile knappen nede, vælger jeg fortsat og kalde den, så springer du frem fra dit hjørne og stab stab stab :)
Der blev nævnt "tiggerdamerne" tidligere, og selv om jeg da igen ikke bryder mig om det, så får vi faktisk her lidt og vide om dem, og hvordan de "fungere" mod spilleren, som de jo altid har gjort.
Men ja so far hygger jeg mig gevaldigt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Blev desværre nød til at stoppe tidligt i går, men skal så sandelig hjem og spille en del i eftermiddag! :)
Det med at dræbe om hjørner er jeg allerede blevet ganske glad for, og virkelig lækkert med attack on the fly, og så var det virkelig en fed fornemmelse første gang jeg løb gennem et hus under en flugt :)
Kan ikke vente til at komme hjem og spille videre.
Nåja og self. glemte og sige whistle endelig kan man selv fremprovokere en undersøgelse, perfekt til corner kill og haystack kills.
Jeg stod i en af de tidligere missioner, og havde udset mig en vagt til corner kill, jeg havde så lige undervurderet hvem der kunne høre det så da jeg fløjtede kom der 3 mænd på en gang! så gik jeg bare lige så stille væk.
I sweaar I hearrdd someding from over here (de taler med accent)
Mig "hmm yeah yeah I heard something too hmm..."
Han to venner så var lidt på afstand lokkede jeg den sidste væk igen og så stab stab :)
Jeg har endnu ikke spillet så meget, så jeg er kommet dertil da jeg kun lige er...
Startet ud som Connor nu her
Jeg er dog lidt bange for vores ven her, ikke er så meget tilhængere af poison, damm jeg synes det var det sjoveste i de andre spil. Men ja Vores helt her er en hel anden type, så kan være han slet ikke benytter det, så har han så meget andet tilgengæld 8-)
Men det sjovt fordi de fleste af tingene har jeg ikke fået instrukser om endnu, det blot fordi jeg havde set det fra E3 videoerne at jeg prøvede noget, f.eks. anden gang man skal snigmyrder nogen der siger de blot at man skal tage soldaterne ud uden og blive opdaget, men ikke hvordan, selv om jeg jo godt vidste, hvordan man sku stabbe, så sad jeg længe og tænkte om der var noget nyt smart de havde fundet på, før det gik op for mig, at de blot sku stabbes :)
Og controls'ne med knapperne er jo ændret lidt, så det sku jeg lige tilpasse mig til i starten.
Det eneste minus er at jeg allegivel har oplevet en del bugs. De væreste har været: en mission hvor jeg havde holdt øje med en vagt så jeg kunne hans rute, jeg havde så sat mig klar så jeg kunne tage ham lydløst, men vagten valgte istedet at stå på samme sted og "danse" så jeg blev hele tiden opdaget og skulle genstarte missionen.
Og da jeg dræbte en vagt oppe på et tag
Skulle have nøglen så jeg kunne komme ind og befrie Benjamin nede på havnen
da jeg havde dræbt vagten buggede han og fløj ned fra taget og alarmerede alle vagter i området...
Hehe jeg valgte så en hel anden tilgang til lige den mission Spoiler det er blot en af de tidligere missioner vi snakker om her.
Jeg så ham der stod ude på kajen tæt ved vandet, han havde så godt nok en makker, men hvis man sniger sig ind på ham, og holder Highprofil knappen ned, så får man muligheden tackle, og ja så skubbede jeg ham blot i vandet og pickpocketede hans makker.
Btw. så opdagede jeg ved tilfældighed, at hvis man er unarmed og laver snigangrebendten bagfra eller haystack, så slår han blot fjenden bevistløs MEGET praktisk når man har missioner med don't kill any soldiers :)
#14431 JannikAnd 13 år siden
Og sjovt, hvordan vi nu har "indhentet" sagaen tidsmæssigt. 31. oktober 2012 stod der på klokken i bilen :)
#14432 elwood 13 år siden
Bravo Ubisoft bravo, i får og se, men ja spoilers!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14433 elwood 13 år siden
De nye animationer er så meget bedre, jeg er sikker på det forklares senere hen også, men da jeg havde set det her attack on the fly sku det lige afprøves og det er en sand fornøjelse og kunne charge mod en fjende eller to og nedlægge dem, mens man stadigvæk er i bevægelse, stab en 3. hvorefter man igen sætter i løb mod det næste hold fjender.
Nået et stykker længere, og fik nu prøvet tree climbing det fungere genialt, måden an kan springe fra træ til træ, og op af det, gør bare at man kan dække mere grund hurtigt, effekten af sne der sløver en ned, når det blir dybt, og man blir forpustet af og løbe i det, det er de små detaljer.
At man nu kan snigmyrde fra corner er også fedt lavet, og hvis du igen holder Highprofile knappen nede, vælger jeg fortsat og kalde den, så springer du frem fra dit hjørne og stab stab stab :)
Der blev nævnt "tiggerdamerne" tidligere, og selv om jeg da igen ikke bryder mig om det, så får vi faktisk her lidt og vide om dem, og hvordan de "fungere" mod spilleren, som de jo altid har gjort.
Men ja so far hygger jeg mig gevaldigt.
#14434 elwood 13 år siden
#14435 MoH 13 år siden
Det med at dræbe om hjørner er jeg allerede blevet ganske glad for, og virkelig lækkert med attack on the fly, og så var det virkelig en fed fornemmelse første gang jeg løb gennem et hus under en flugt :)
Kan ikke vente til at komme hjem og spille videre.
#14436 elwood 13 år siden
Jeg stod i en af de tidligere missioner, og havde udset mig en vagt til corner kill, jeg havde så lige undervurderet hvem der kunne høre det så da jeg fløjtede kom der 3 mænd på en gang! så gik jeg bare lige så stille væk.
I sweaar I hearrdd someding from over here (de taler med accent)
Mig "hmm yeah yeah I heard something too hmm..."
Han to venner så var lidt på afstand lokkede jeg den sidste væk igen og så stab stab :)
Jeg har endnu ikke spillet så meget, så jeg er kommet dertil da jeg kun lige er...
#14437 elwood 13 år siden
Men det sjovt fordi de fleste af tingene har jeg ikke fået instrukser om endnu, det blot fordi jeg havde set det fra E3 videoerne at jeg prøvede noget, f.eks. anden gang man skal snigmyrder nogen der siger de blot at man skal tage soldaterne ud uden og blive opdaget, men ikke hvordan, selv om jeg jo godt vidste, hvordan man sku stabbe, så sad jeg længe og tænkte om der var noget nyt smart de havde fundet på, før det gik op for mig, at de blot sku stabbes :)
Og controls'ne med knapperne er jo ændret lidt, så det sku jeg lige tilpasse mig til i starten.
#14438 MoH 13 år siden
Det eneste minus er at jeg allegivel har oplevet en del bugs.
De væreste har været:
en mission hvor jeg havde holdt øje med en vagt så jeg kunne hans rute, jeg havde så sat mig klar så jeg kunne tage ham lydløst, men vagten valgte istedet at stå på samme sted og "danse" så jeg blev hele tiden opdaget og skulle genstarte missionen.
Og da jeg dræbte en vagt oppe på et tag
#14439 elwood 13 år siden
Btw. så opdagede jeg ved tilfældighed, at hvis man er unarmed og laver snigangrebendten bagfra eller haystack, så slår han blot fjenden bevistløs MEGET praktisk når man har missioner med don't kill any soldiers :)
#14440 MoH 13 år siden