Efter 2 ugers pause fra DayZ ville jeg lige spille igen, men da jeg prøvede var jeg af en eller anden grund blevet banned. Ser ikke ud til at jeg kan gøre andet end at købe en ny CD key til Arma2 OA. Nogen der ved hvordan man kan ændre ens CD key i steam?
Halo 4 er so far rigtig rigtig fedt, slår uden tvivl halo reach med lange længder. Historien er spænende, og medrivende og meget mere engageret end den halv skuffende halo reach historie. Det fedt at igen få en battle rifle i hånden, og de andre nyere ting i spillet er utrolig fede, Mantis er en fed ting. (En stor robot som man hopper i og har turret og Machine gun) Skide fedt. Jeg er tilfreds indtil videre.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Ved godt hvilken du snakker om nu, og ja indtil men lige finder den "rigtige vej, så er det en irreterende en 8-)
Blev færdig med AC 3 for lidt siden eller dvs.
der er noget online hacking nogen andre folk der roder med animus'en nu hvor man skal finde nogle objekter så vidt jeg har forstået, men ja main story med Desmond er slut
Slutningen well det var lidt hen af det jeg havde tænkt vi var ude i, det svært og sige om jeg er uilfreds, fordi ja jeg kan ikke lige tænke på en anden måde og afslutte det på, det jo også en helvedes ambitiøs historie de har fået stykket sammen.
Dog syens jeg at Connors historie mod slutningen afsluttes lige brat nok, men det går jo fint i tråd med han blot var en brik i et puslespil, hvor han nu har tjent sit formål, ligesom med Desmond, som offrer sig til sidst.
Men ja den del var lige hastig nok synes jeg.
Jeg tror jeg vil sige det var rejsen dertil som var det fedeste.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Michael is retired, early 40s, a highly successful former bank robber. Retired in luxury after making a deal with the FIB. He's in the witness protection program, he hates his wife who spends his m oney and hates him too, he doesn't understand his two teenage kids Tracy and Jimmy, he's forced back into the game as his money is about to run out
Det er så ham vi har hørt i traileren til og starte med.
They go about their daily business when you're not in control, so you might find them in surprising situations when you take control of them again
Lyder ganske muntert 8-)
Og hele delen med og skifte karakter i forhold til forskellige aspekter af en mission, kunne godt gå hen og give nogle fede gameplay moments, er ret spændt på undervands delen også.
Ingen dating Sim only friends som kan bruegs på forskellige måder YES sådan!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14521 MoH 13 år siden
Nogen der ved hvordan man kan ændre ens CD key i steam?
#14522 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14523 elwood 13 år siden
Game Informers December Cover story revealed
#14524 MoH 13 år siden
Nope, den synes jeg heller ikke var så slem, det er hen imod slutningen :)
#14525 Batsy 13 år siden
#14526 Zombi 13 år siden
Nevermind nu er den oppe igen.
#14527 Zombi 13 år siden
http://www.computerandvideogames.com/377653/gta-v-...
#14528 elwood 13 år siden
Ved godt hvilken du snakker om nu, og ja indtil men lige finder den "rigtige vej, så er det en irreterende en 8-)
Blev færdig med AC 3 for lidt siden eller dvs.
Slutningen well det var lidt hen af det jeg havde tænkt vi var ude i, det svært og sige om jeg er uilfreds, fordi ja jeg kan ikke lige tænke på en anden måde og afslutte det på, det jo også en helvedes ambitiøs historie de har fået stykket sammen.
Men ja den del var lige hastig nok synes jeg.
Jeg tror jeg vil sige det var rejsen dertil som var det fedeste.
#14529 elwood 13 år siden
Det er så ham vi har hørt i traileren til og starte med.
They go about their daily business when you're not in control, so you might find them in surprising situations when you take control of them again
Lyder ganske muntert 8-)
Og hele delen med og skifte karakter i forhold til forskellige aspekter af en mission, kunne godt gå hen og give nogle fede gameplay moments, er ret spændt på undervands delen også.
Ingen dating Sim only friends som kan bruegs på forskellige måder YES sådan!
#14530 frankdrebin 13 år siden
Jeg er SÅ spændt nu!
Kan slet ikke vente!