Gravatar

#14681 Wangsgaard 13 år siden

DarkLight (14680) skrev:
Jeg er lige begyndt på Revelations :)

Synes det havde en meget fed åbnings scene og er allerede forelsket i min hookblade :) Ved ikke lige hvad jeg synes om towerdefence elementet :/
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#14682 MoH 13 år siden

Var heller ikke glad for TD, men det fylder heldigvis ikke synderlig meget :)
Gravatar

#14683 DarkLight 13 år siden

Wangsgaard (14681) skrev:
Synes det havde en meget fed åbnings scene og er allerede forelsket i min hookblade :) Ved ikke lige hvad jeg synes om towerdefence elementet :/

Det kan jeg bestemt ikke lide :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14684 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Det bliver Batman: Arkham City der bliver næste måneds plus spil, hvilket passer mig fint da jeg ikke i forvejen ejer det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14685 DarkLight 13 år siden

Og vanquish og limbo.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14686 JannikAnd 13 år siden

Whispering Horse (14684) skrev:
Det bliver Batman: Arkham City der bliver næste måneds plus spil, hvilket passer mig fint da jeg ikke i forvejen ejer det.
Glæd dig! Bestemt på min top 3 i denne generation.
Gravatar

#14687 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14685 Ja Limbo ser faktisk også interessant ud.

#14686 Det gør jeg skam også. Jeg var rigtig godt underholdt af det første spil i serien og har læst mig frem til at Arkham City består af en mere åben og større verden, hvilket var et af mine kritikpunkter ved det første.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14688 Batsy 13 år siden

JannikAnd (14686) skrev:
Glæd dig! Bestemt på min top 3 i denne generation.

Enig!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14689 JannikAnd 13 år siden

Whispering Horse (14687) skrev:
#14685 Ja Limbo ser faktisk også interessant ud.

#14686 Det gør jeg skam også. Jeg var rigtig godt underholdt af det første spil i serien og har læst mig frem til at Arkham City består af en mere åben og større verden, hvilket var et af mine kritikpunkter ved det første.
Kampsystemet er bestemt forbedret. Men det er den fantastiske scenografi og gotiske stemning, der gør spillet så unikt. Det er alt, hvad Nolans film ikke er.

Nå ja, og Limbo er bestemt også fint. Rendyrket æstetik.
Gravatar

#14690 elwood 13 år siden

Arkham City er mere åben ja, men det er ikke et open world i den forstand, nok snare en slags udvidet hub verden, med ting og lave i, hoveddelen af missionerne for historien foregår stadigvæk indedørs.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: