Gravatar

#14701 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14700 Det er faktisk et rigtig godt tilbud. Jeg går udfra at de blot downloades fra Steam ?

Darksiders og Saints Row: The Third har jeg allerede via PS+, men jeg kunne godt finde på at benytte mig af det alene pga. Company of Heroes som er ret godt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#14702 colocho 13 år siden

Yup, du får bare en kode, så det kan hentes gennem steam.. Ja, det er et supertilbud, og har også lidt ondt af THQ :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#14703 TP-DK 13 år siden

Vildt at der er nogen der har doneret over $1000! Jeg var nærig og gav kun $6, men det er satme også et godt tilbud, tak for headsup :D

Whispering Horse (14701) skrev:

Darksiders og Saints Row: The Third har jeg allerede via PS+, men jeg kunne godt finde på at benytte mig af det alene pga. Company of Heroes som er ret godt.

Har du fået Saints Row 3 igennem den danske PS Plus? For jeg har da kun kunne få 2'eren.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#14704 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14703 Ja kan se at det var 2eren jeg havde. Huskede det blot som den sidste nye i serien. Nå men jeg kan da ligeså godt tage den med så (på trods af at jeg ikke aner om spillet er noget værd).

Company of Heroes er dog et af de bedste krigsspil/strategispil der er kreeret.
Gravatar

#14705 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

#14702 -

Er det en kode pr. spil eller for hele pakken? Jeg har nemlig en del af spillene i forvejen, men tænkte på at smide penge efter den og så bare forære resten væk, hvis det kan lade sig gøre.
Gravatar

#14706 elwood 13 år siden

Saints Row The Third er herlig langt ude humor og missioner, som eksempel, hvad siger du til en lille køreprøve, med en passager i form af en Tiger, der angriber dig, hvis du køre for vildt, nåja og hvis du tænker du bare vil tage den emd ro, så er dyrenes værn også efter dig fordi de mener det er dyreplageri af en eller anden grund... og det er blot ET eksempel på de meget langt ude hysteriske morsomme ting du udsættes for :)

[url=]Og COH 2 er jo på vej[/url]
traileren har cam'et lidt for tæt på, så man serm ike så meget af selve overviewet, men ser dog små bider hist og her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14707 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Ja, SR3 er virkelig sjovt. Jeg mangler at gennemføre det DLC der er kommet, men hovedspillet er jeg kommet igennem og hylede af grin en del gange undervejs. :D
Gravatar

#14708 elwood 13 år siden

Elsker starten, den overrumpler en, og når man så tænker nu kan det ikke blive vildere, så twister de den lige en gang mere.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14709 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#14706 Jamen det skal da nok blive herligt så. Vil dog lige spille 2eren først.

Ja har set at COH2 er på vej, hvor man desværre ikke ser så meget af gameplayet. Det bliver spændende at se om sværhedsgraden, for jeg kunne i hvert fald godt blive noget frustreret over netop dette i GOH.

Gravatar

#14710 Kyllingebenet 13 år siden

Nogen herinde der ser frem til Far Cry 3?

Skriv ny kommentar: