Gravatar

#2941 elwood 16 år siden

Jeff og Ryan fra Giantbomb har besøg af Capcom, som viser Bionic Commando frem.

BC

Ser sku heller ik dårlig ud, MP er jeg især spændt på efter og ha set det på 1up Show back in the day.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2942 elwood 16 år siden

Nåja og Ryan fra Giantbomb har også hans TANG (this ain't no game) hvor han anmeldeler alle spilfilmmatiseringer.

Og denne gang ses der på Silent Hill, og Hamburgers? Alt vil blive forklaret i segmentet

TANG
Gravatar

#2943 ks 16 år siden

Så fik jeg endelig gennemført Killzone 2's singleplayer. Jeg har egentlig været ved den sidste bane i lang tid, men blev ved med at dø på normal sværhedsgrad. I frustration besluttede jeg i dag at få det gennemført på easy, så jeg kunne se afslutningen.

En spændende slutning, der meget åbenlyst ligger op til en 3'er. Generelt en meget poleret FPS, hvor der tydeligvis er lagt rigtig meget arbejde i. Selve FPS elementerne fungerer rigtig, rigtig godt. Desværre lider spillet en anelse under et meget ensformigt og uinspireret miljø, til tider knap så gennemtænkt banedesign og en historie, der på alle måde ignoreres. Det vigtigste af alt er dog naturligvis selve FPS elementerne, og der husker jeg få spil, der har gjort det så godt. AI'en er fremragende, lyden er fantastisk og grafikken behøver jeg næppe at nævne.

Jeg glæder mig til en 3'er, men ser gerne, at der er lidt mere variation i singleplayer. Når det så er sagt, så har det været et fremragende spil, og klart et af de bedste, der endnu har været gennem min PS3. Derudover er der også god valuta for pengene. 9 timer har jeg brug på singleplayer, og knap 30 timer i multiplayer - so far.
Gravatar

#2944 elwood 16 år siden

Munter mig med Ryan og Vinny's quicklook på Dragon ball the movie game til PSP, wow look at me going into frame wuup

hehe classic
Gravatar

#2945 elwood 16 år siden

Gravatar

#2946 elwood 16 år siden

Lidt mere Wolverine goodies, med lidt Gambit thrown in

Nåja og Infamous er kommer ikke i Juni mere... men er rykket til slutningen af Maj.
Gravatar

#2947 elwood 16 år siden

Og her er en titel til PSN jeg ser meget frem til.

Trine
Gravatar

#2948 elwood 16 år siden

Ny episode af CO-OP

Der ses denne gang på Motorstorm: Pacific Rift (yep bedre sent end aldrig, og så er det jo et kanon spil) beware motion control haters... Ryan Freaking love this method 8-)

Henry Hatsworth til Nintendo DS, hvor Tiff Chow og John Davision always liked that guy) kigger forbi.

Og så ses der på Eskil Steenberg soloprojekt Love, som er et persistent world spil, hvor man spiller mod en AI, seriøs blot se det, det er satme vildt gået af blot en mand! og lave det her, han har sågar lavet sin egen 3d modeller!, til hans spil, manden er et geni.

Ved ikke hvad jeg skal sige om selve spillet endnu, andet end jeg er vild med den visuelle stil, men jeg holder hvertfald øje med hans projekt 8-)
Gravatar

#2949 ks 16 år siden

Trine ser ganske interessant ud. Et klassisk platform/kampspil med lidt co-op smidt ind? Ser spændende. Bestemt et, som jeg vil følge.
Gravatar

#2950 elwood 16 år siden

Skriv ny kommentar: