SpikeTV's er denne Fredag, det er ikke vigtigt, hvad der er vigtigt er de trailer, og teaser man kan se bagefter! showet er ikke gamer fokuseret, så du vil se masser af fotomodeller læse op fra stikords kort, rapper, og andre business suits, der gør deres bedste for og gejle en stemning op, mens man utålmodigt sidder og venter på de viser den næste trailer.
Men under VGA vil der være en masse exclusive reveals, der kommer blandt andet ny The Last of US Story trailer så vidt jeg kan forstå (selv om Naughty Dog selv siger den 10. december)
Men i, hvertfald vil der nok være et enkel eller to overraskelser.
Uncharted 2's første teaser blev f.eks. vist under Spike TV's VGA
Ps. jo jeg har godt set den her teaser, men synes ikke det var nødvendigt og linke, da det er så lidt man ser, men bare for at folk ikke tror jeg havde overset det så...
[url=]Blink and you'll miss it[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Haven ny serie med Nathan Drake og Elena fra Uncharted, okay okay jeg mener med Nolan North og Emily Rose, men damm jeg kan kun tænke på Nathan Drake og Elena når jeg høre dem snakke 8-)
Wowhd.dk har Far Cry 3 til PS3 og X-box til 279,- inkl. forsendelse. PC-udgaven koster blot 191,- Generelt er deres priser ganske billige. Jeg har ikke selv brugt dem tidligere, men Muldgraver anbefaler dem...
Jeg har så vanvittigt mange spil på Steam, som jeg endnu ikke har fået spillet. I følge en Steam-calculator, jeg prøvede i går, er min konto 14000 kr. værd, hvis alle spil er købt til fuld pris. :p
#14731 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14732 elwood 13 år siden
Men under VGA vil der være en masse exclusive reveals, der kommer blandt andet ny The Last of US Story trailer så vidt jeg kan forstå (selv om Naughty Dog selv siger den 10. december)
Men i, hvertfald vil der nok være et enkel eller to overraskelser.
Uncharted 2's første teaser blev f.eks. vist under Spike TV's VGA
Ps. jo jeg har godt set den her teaser, men synes ikke det var nødvendigt og linke, da det er så lidt man ser, men bare for at folk ikke tror jeg havde overset det så...
[url=]Blink and you'll miss it[/url]
#14733 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Der kan læses om det her: http://store.steampowered.com/app/200370/?l=danish
#14734 elwood 13 år siden
Haven
#14735 elwood 13 år siden
#14736 JannikAnd 13 år siden
#14737 The Insider 13 år siden
#14738 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Stop whining /Arnie
Jeg har så vanvittigt mange spil på Steam, som jeg endnu ikke har fået spillet. I følge en Steam-calculator, jeg prøvede i går, er min konto 14000 kr. værd, hvis alle spil er købt til fuld pris. :p
#14739 JannikAnd 13 år siden
#14740 The Insider 13 år siden
#14739, sandt!