Gravatar

#14851 The Insider 13 år siden

#14850, aldrig eller altid? :-) Kunne være awesome! Stadig den bedste online FPS eeeeeeeeeeeeeeeevvveeerrrrrrrrrr!!
War. War never changes.
Gravatar

#14852 MoH 13 år siden

Skulle stå "altid", bare rolig min ven ;)
Ja det har været ganske gode timer, du mangler dog stadig at prøve at spille på PS3 ;)
Gravatar

#14853 The Insider 13 år siden

True! Tror ikke, at jeg fik spillet andet online i 2012 på PS3'eren end 30-45 minutters Uncharted 3. Puha, hvor bliver det dejligt en dag at gå på pension... så kan jeg i årevis game alle de spil, der bare samlede støv!
War. War never changes.
Gravatar

#14854 MoH 13 år siden

Ja det ikke meget man ser til dig, men så kan du afsætte et helt år hvor du bare kan gennemføre alle dine spil ;)
Gravatar

#14855 The Insider 13 år siden

Det ville dæleme være lækkert!
War. War never changes.
Gravatar

#14856 Høegh 13 år siden

The Insider (14853) skrev:
True! Tror ikke, at jeg fik spillet andet online i 2012 på PS3'eren end 30-45 minutters Uncharted 3. Puha, hvor bliver det dejligt en dag at gå på pension... så kan jeg i årevis game alle de spil, der bare samlede støv!

Og det er jo et eller andet sted en beroligende tanke. For når vi engang bliver gamle og måske ender med kun at have tid tilbage (og manglende mobilitet), så kan vi bare gå igang med alle de adventure spil vi aldrig fik spillet :-)
Så behøves man heller ikke spekulere på om ens familie nu kommer og besøger en. Nææ, så er det vigtigste om ens really-oldboys hold er online...
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#14857 Batsy 13 år siden

Far cry 3, har hvertfald givet os en ting for sure, en af de mest mindeværdige skurke jeg har set. did i ever tell you the definition of insanity, scenen er på højde med "Why so serious".

Håber inderligt Michael Mando for større succes i fremtiden, for spille det kan han!

Så godt skrevet en skurk, har jeg aldrig set i et spil.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14858 JannikAnd 13 år siden

Andre Far Cry-spillere, der bemærkede Christopher Mintz-Plasse aka. McLovin' ligge begravet i sandet?
Gravatar

#14859 Batsy 13 år siden

JannikAnd (14858) skrev:
Andre Far Cry-spillere, der bemærkede Christopher Mintz-Plasse aka. McLovin' ligge begravet i sandet?

Jep!, mega fed easter/Trophy/Achivment :D, du burde se mit link (hvis du ikke har gjort det), så genialt, gid jeg så det før jeg fandt hovedet!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#14860 JannikAnd 13 år siden

Hvis det er videoen med Vass, der torturerer Mintz-Plasse, så har jeg set den - ellers havde jeg vel næppe gættet, at det var ham, der var tale om :)

Skriv ny kommentar: