Jeg vil gerne først igennem de første 6-7 Halo-spil :-) Har downloadet 1'eren og købte 3'eren for 4 års tid siden, men har kun spillet 3'eren i en lille halv time, uden jeg for alvor blev grebet :-/ Black Ops 2 skal jeg have på et tidspunkt, men ellers bruger jeg kun Xbox Live til at game det gamle COD2 online, som jo stadig er den bedste online FPS. Overhovedet. Køb det, så er jeg fresh!!
Jeg har det liggende et eller andet sted, og du er ikke den eneste der har sagt, at jeg skulle få det frem igen. Jeg har stadig, virkelige gode minder fra den tid hvor jeg spillede COD2. Det var mit aller første spil nogensinde til boxen, som vel er ved at være en små 5-6 år siden!
#14871 The Vossen 13 år siden
Jeg har det liggende et eller andet sted, og du er ikke den eneste der har sagt, at jeg skulle få det frem igen. Jeg har stadig, virkelige gode minder fra den tid hvor jeg spillede COD2. Det var mit aller første spil nogensinde til boxen, som vel er ved at være en små 5-6 år siden!
#14872 The Insider 13 år siden
#14873 The Vossen 13 år siden
Haha, lyder fedt, så må jeg lige finde rodebunken frem engang. Hvem er Mikkel, if you don't mind me asking?
#14874 MoH 13 år siden
Lad mig oplyse dig min uvidende ven, jeg er den omtalte og storslåede COD2 spiller også kendt under navnet Mikkel ;)
#14875 The Vossen 13 år siden
Ahh, legenden, javist. Hvorfor har jeg så aldrig hørt om dig på boxen? :-).
#14876 MoH 13 år siden
Ja det kan jeg ikke svare dig på. Går under navnet HippieMikkel både på Xbox og PS3, spiller dog ikke så ofte på Xbox.
#14877 Snaden 13 år siden
#14878 misuma 13 år siden
#14879 HonoDelLoce 13 år siden
Touchpat?
#14880 misuma 13 år siden
Oh my God, please let that be a woman.