Gravatar

#14881 HonoDelLoce 13 år siden

misuma (14880) skrev:
Oh my God, please let that be a woman.

One can only hope ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14882 Snaden 13 år siden

Ok nedtur. Kan simpelthen ikke få Amnesia til at virke. Hver gang jeg prøver at åbne spillet, få jeg en fejlmeddelelse; "Last setting crashed the game, falling back to defaults".

....argh! Så må man igang med problemløsningen....
Gravatar

#14883 JannikAnd 13 år siden

Snaden (14882) skrev:
Ok nedtur. Kan simpelthen ikke få Amnesia til at virke. Hver gang jeg prøver at åbne spillet, få jeg en fejlmeddelelse; "Last setting crashed the game, falling back to defaults".

....argh! Så må man igang med problemløsningen....
Så kan du passende vente til Amnesia: A Machine for Pigs, som Frictional Games har lavet i samarbejde med thechineseroom, der stod bag det kritikerroste Dear Esther.

Gravatar

#14884 Snaden 13 år siden

Jep, har godt set det. Glæder mig også rigtig meget til spillet. Men nu ville jeg jo ligesom varme lidt op med det første Amnesia ;o)
Gravatar

#14885 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Kig her: http://pcgamingwiki.com/wiki/Home

Der er muligvis en løsning at finde.
Gravatar

#14886 elwood 13 år siden

150 Millioner solgt af PS2 damm, den konsol har satme tjent Sony godt, og nu er det så slut fra sidste uge af stoppede produktionen af denne konsol.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14887 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Det var vist kun produktionen i Japan, men de andre følger nok med. Den har dog haft en god tur, ingen tvivl om det og mand, et katalog af spil.
Gravatar

#14888 elwood 13 år siden

Japan er også dem som stadigvæk hel til slut købte konsollen, og ja fantastisk katalog.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14889 Høegh 13 år siden

Quick Look: Euro Truck Simulator 2:
http://www.giantbomb.com/videos/3/

Overraskende morsomt.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#14890 Zombi 13 år siden

#14889 Ahem

Zombi (14870) skrev:
Truckkørsel, danske radiostationer, manuelt gear og internettets mørkeste afkroge står alle for skud i GB's over 2 timer lange QL af Euro Truck Simulator 2.

Hands down det sjoveste QL de nogensinde har lavet.

Skriv ny kommentar: