Må bare håbe det får nok støtte så, da det jo også lanceres som et kickstarter projekt, creative freedom er godt, hvis så bare den blir rigtig udnyttet.
Men ja krydser fingrer for Ragnar og Co.
Og nu startede Dreamfall jo med The Longest Journey, som jeg nok faktisk holder mere af.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14992 Ja jeg nævnte også blot Dreamfall fordi det var det nyeste i serien. Egentlig holder jeg nok også mest af The Longest Journey, men de er egentlig så tilpas forskellige i deres gameplay at de begge er gode.
Nu er det godt meget lang tid siden jeg sidst spillede Dreamfall, så det jeg bedst kan huske er at det har en af de største cliffhangers i et spil, som jeg kan huske.
Så ja vi må håbe at de får nok i støtte, men det er trods alt en populær serie så det tror jeg også på.
Today, we’re unveiling our plans to release Superfrog HD later this year, 20 years after the regal amphibian’s first appearance. Superfrog HD will feature all new graphics, and is set to make an appearance on both PS3 and PS Vita.
Debbie Bestwick, Team17’s Managing Director, says, “We’re extremely excited about bringing Superfrog HD to PS3 and PS Vita; it’s the most requested game that our fans are always requesting to see make a return. Now, with the 20th anniversary of the original Superfrog and the recent re-release of our classic survival-horror Alien Breed, we feel the timing has never been better.”
LEGO City Undercover ser ganske fornøjeligt ud, jeg er sikker på Wii U exclusive delen er tidsbegrænset, så det kommer sikkert også til de andre konsoller, men for nu kan man da nyde denne lille trailer.
[url= City Undercover[/url]
Ikke nær så sindsygt som Lege Island, som Giantbomb kiggede på til Unprofessional Fridays, men det her ser ganske underholdende ud også, og med den klassiske Lego Charme.
Lego GTA kan man vel betegne det som.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg blev endeligt færdig med Assassin's Creed. Det blev lidt kedeligt i længden. Det var sikkert imponerende at se på for fem år siden, men i dag er grafikken alene ikke nok til at skjule, at man reelt gennemspiller den samme mission ni gange. 3/6
Jeg er fortsat med Assassin's Creed 2, som jeg har spillet de sidste par dage, og det virker straks meget bedre.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#14991 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Og til dem der ikke lige kan huske Dreamfall:
#14992 elwood 13 år siden
Men ja krydser fingrer for Ragnar og Co.
Og nu startede Dreamfall jo med The Longest Journey, som jeg nok faktisk holder mere af.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14993 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Nu er det godt meget lang tid siden jeg sidst spillede Dreamfall, så det jeg bedst kan huske er at det har en af de største cliffhangers i et spil, som jeg kan huske.
Så ja vi må håbe at de får nok i støtte, men det er trods alt en populær serie så det tror jeg også på.
#14994 elwood 13 år siden
#14995 DarkLight 13 år siden
Er der forresten nogen der er klar på G+ Hangout den 20?
#14996 Høegh 13 år siden
!!!
http://blog.us.playstation.com/2013/02/13/superfro...
Today, we’re unveiling our plans to release Superfrog HD later this year, 20 years after the regal amphibian’s first appearance. Superfrog HD will feature all new graphics, and is set to make an appearance on both PS3 and PS Vita.
Debbie Bestwick, Team17’s Managing Director, says, “We’re extremely excited about bringing Superfrog HD to PS3 and PS Vita; it’s the most requested game that our fans are always requesting to see make a return. Now, with the 20th anniversary of the original Superfrog and the recent re-release of our classic survival-horror Alien Breed, we feel the timing has never been better.”
#14997 Thomsen 13 år siden
#14998 elwood 13 år siden
Da jeg skrev igen, mente jeg det med at de før har skiftet design.
#14999 elwood 13 år siden
[url= City Undercover[/url]
Ikke nær så sindsygt som Lege Island, som Giantbomb kiggede på til Unprofessional Fridays, men det her ser ganske underholdende ud også, og med den klassiske Lego Charme.
Lego GTA kan man vel betegne det som.
#15000 Thomsen 13 år siden
Jeg er fortsat med Assassin's Creed 2, som jeg har spillet de sidste par dage, og det virker straks meget bedre.