4000 kr. I wish (uanset hvad ikke som launch price) men jeg tror vi skal slippe en hel del mere for den, det's hardware don't come cheap.
Nej helt sikkert den kommer ikke under 4000 kr. Jeg tror bare nogen folk har en urealistisk forventning til prisen. Gametrailers har f.eks. nævnt hvor slemt det var for PS3 at den kostede $600. Well de må bare forberede sig på at PS4 kommer til at koste mindst ligeså meget hvis ikke mere. Højst sandsynligt mere.
Det er præcis derfor at de venter med at annoncere prisen.
Spørgsmålet er om de havde andet at vise frem. Selvfølgelig er der andre udgivere med PS4 spil, men jeg tvivler på de gider annoncere dem til Sonys lille private event. De fleste venter nok til E3, så annonceringerne faktisk kommer ud til folk.
#15151 Bare kald mig naiv, men jeg tvivler sgu meget på at den kommer til at koste mere end hvad PS3 gjorde. Sony skød sig selv i foden med den pris, og jeg tror de har lært af deres fejl.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Jeg ved i hvert fald at jeg ikke køber den på udgivelsesdatoen. Jeg kan sagtens vente et par måneder og så spare en masse penge på den, når den har ramt et tilpas niveau. Ydermere vil Sony også have rettet en del af de børnesygdomme, som der sikkert er og kommer.
Når man har eksisterende PS3 spil som ikke kan køre på PS4, mon de så skal købes på ny eller kan den verificere at man har de gamle spil, og tillade en cloud acces til dem for free (hehe naiv tankegang)
Den del har jeg ikke hel gennemskuet endnu, men blir nok klogere til E3.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Spørgsmålet er om de havde andet at vise frem. Selvfølgelig er der andre udgivere med PS4 spil, men jeg tvivler på de gider annoncere dem til Sonys lille private event. De fleste venter nok til E3, så annonceringerne faktisk kommer ud til folk.
Jeg tror næsten ikke der var ét eneste gaming/gadget-site der ikke streamede eventet - og millioner så som resultat med fra deres computere og PS3'er (nogle af stederne kunne man se hvor mange der fulgte eventet). Efterfølgende har hver enkelt titel der blev fremvist jo nærmest også fået maksimal eksponering af den samlede presse, og vil forsat være i fokus de næste mange dage (med mindre noget nyt og mere spændende bliver annonceret).
Til E3 i år kommer hver enkelt titel derimod til at skulle kæmpe en sej kamp om opmærksomheden - Her vil der jo være titler fra alle de store tredieparter, Nintendo, MS og så selvfølgelig Sony selv. Og det er endda uden at medregne de nye konsoller fra MS og Sony, der som udgangspunkt kommer til at rende med størstedelen af opmærksomheden.
Så jeg tror snarer, at det var et spørgsmål om at Sony blev nødt til at begrænse sig i forhold til længden på eventet.
Men alle dem der ikke holder øje med gaming sites, har jo ikke haft nogen anelse om at der ville være et event. Og jeg tror ikke at folk der ikke er "hardcore gamere" ville gide sidde kl. 12 om natten for at se showet.
Du har selvfølgelig ret i at der til E3 vil være meget mere konkurrence, men jeg tror stadig hver titel vil få meget mere eksponering end det der var tilfældet her med Sonys event.
Men okay det er en god pointe du har med at de selvfølgelig vil være i fokus de næste par dage :)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Det jo lige det som er humlen, alle de ting man har købt før, hvis man kan få dem for free eller med rabat, hvis man har dem i forvejen, det er den del jeg tænker en del over, jeg kan ikke rigtig se, hvordan de skal kunne gøre det, men der er sikkert en del folk som ikek vil ha to konsoller, fint okay, man kan køre PS3 titler via. Cloud, ok men what, skal vi købe dem igen siges der så fra folket.
Og det er den del jeg ikke hel er med på endnu, kan være Sony bare siger hey det her er den nye konsol, hvis i vil spille jeres gamle titler fra PS3, så må i blot købe dem igen, og få adgang til dem via. Cloud.
Det er fedt, at man kan spille PS3 spil via. Cloud, men hvis man skal til og købe dem alle sammen igen, hmm ja der er plenty ubesvaret spørgsmål til det hele, men E3 der blir vi alle sikkert meget klogere på det hele.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Prisen kan man spekulere meget over. Markedet er meget anderledes end da ps3'en kom ud, så Sony vil have store problemer med at sælge den til samme launchpris. Til gengæld er det dyr hardware de har smidt i. Jeg gætter på en vejledende pris på 4499 herhjemme, og forhåbentlig en reduktion i prisen på et par hundrede indenfor 2 måneder.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#15151 Zombi 13 år siden
Nej helt sikkert den kommer ikke under 4000 kr. Jeg tror bare nogen folk har en urealistisk forventning til prisen. Gametrailers har f.eks. nævnt hvor slemt det var for PS3 at den kostede $600. Well de må bare forberede sig på at PS4 kommer til at koste mindst ligeså meget hvis ikke mere. Højst sandsynligt mere.
Det er præcis derfor at de venter med at annoncere prisen.
#15152 TP-DK 13 år siden
#15151 Bare kald mig naiv, men jeg tvivler sgu meget på at den kommer til at koste mere end hvad PS3 gjorde. Sony skød sig selv i foden med den pris, og jeg tror de har lært af deres fejl.
#15153 elwood 13 år siden
men vi har heller intet hørt om blu ray eller noget i den stil, om der er lavet forbedringer der, det kommer nok også til E3.
men uanset, hvad den koster, så skal det stadigvæk være sådan at de kan sælge den til "gamerne"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15154 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#15155 elwood 13 år siden
Den del har jeg ikke hel gennemskuet endnu, men blir nok klogere til E3.
#15156 Høegh 13 år siden
Jeg tror næsten ikke der var ét eneste gaming/gadget-site der ikke streamede eventet - og millioner så som resultat med fra deres computere og PS3'er (nogle af stederne kunne man se hvor mange der fulgte eventet).
Efterfølgende har hver enkelt titel der blev fremvist jo nærmest også fået maksimal eksponering af den samlede presse, og vil forsat være i fokus de næste mange dage (med mindre noget nyt og mere spændende bliver annonceret).
Til E3 i år kommer hver enkelt titel derimod til at skulle kæmpe en sej kamp om opmærksomheden - Her vil der jo være titler fra alle de store tredieparter, Nintendo, MS og så selvfølgelig Sony selv. Og det er endda uden at medregne de nye konsoller fra MS og Sony, der som udgangspunkt kommer til at rende med størstedelen af opmærksomheden.
Så jeg tror snarer, at det var et spørgsmål om at Sony blev nødt til at begrænse sig i forhold til længden på eventet.
#15157 TP-DK 13 år siden
Du har selvfølgelig ret i at der til E3 vil være meget mere konkurrence, men jeg tror stadig hver titel vil få meget mere eksponering end det der var tilfældet her med Sonys event.
Men okay det er en god pointe du har med at de selvfølgelig vil være i fokus de næste par dage :)
#15158 The Insider 13 år siden
#15159 elwood 13 år siden
Og det er den del jeg ikke hel er med på endnu, kan være Sony bare siger hey det her er den nye konsol, hvis i vil spille jeres gamle titler fra PS3, så må i blot købe dem igen, og få adgang til dem via. Cloud.
Det er fedt, at man kan spille PS3 spil via. Cloud, men hvis man skal til og købe dem alle sammen igen, hmm ja der er plenty ubesvaret spørgsmål til det hele, men E3 der blir vi alle sikkert meget klogere på det hele.
#15160 Lord Beef Jerky 13 år siden