Jeg var også noget skuffet over BioShock, som var hovedgrunden til, at jeg købte en Xbox360. Det skyldtes dog primært, at spillet var et kæmpe plagiat af System Shock 2. Fuldstændig samme historie, bare ikke nær så stemningsfuldt eller helstøbt og med et langt svagere interface. Glæder mig dog til Infinite.
Når jeg ser detdér med season pass mht. DLC, dropper jeg altid at købe spillet ved lauch, ikke at jeg køber ret mange spil ved launch længere. Jeg venter hellere til spillet udkommer med alt DLC og er på tilbud, fx. på Steam.
Er det værd at afsætte penge og tid til Dark Souls?
Det kommer så sandelig an på hvor tålmodig du er :-) Det er et meget strategisk actionspil, der på den ene side er en fantastisk oplevelse, men på den anden side, frustrerende ad helvede til. Spillet er næsten blottet for historie, men fokuserer udelukkende på gameplay. Her er spillet dog også ekstremt stærkt og udfordrer spilleren til en næsten uudholdelig grad. Du kommer til at dø hele tiden (hvilket også er meningen) og bruge meget lang tid på enkelte bossfights. Det er til gengæld også virkelig tilfredsstillende når du endelig får nedkæmpet dine forpulede fjender.
#15241 The Insider 13 år siden
#15242 Snaden 13 år siden
#15243 elwood 13 år siden
Btw GOW den nye demo, jep Kratos som vi kender ham, så ja det glæder jeg mig egentlig også til.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15244 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#15245 Zombi 13 år siden
Der er godt nok ikke noget gameplay, men det er da bedre end ingenting.
Edit: og nu blev videoen så fjernet.
#15246 DarkLight 13 år siden
Er det ikke en prequel? Så det burde vel være Kratos som vi IKKE kendte ham ;)
#15247 elwood 13 år siden
#15248 elwood 13 år siden
Og her er den igen.
AC IV CGI traileren
Hans måde og få sig en date på er... anderledes?
#15249 sluppermand 13 år siden
Det kommer så sandelig an på hvor tålmodig du er :-) Det er et meget strategisk actionspil, der på den ene side er en fantastisk oplevelse, men på den anden side, frustrerende ad helvede til. Spillet er næsten blottet for historie, men fokuserer udelukkende på gameplay. Her er spillet dog også ekstremt stærkt og udfordrer spilleren til en næsten uudholdelig grad. Du kommer til at dø hele tiden (hvilket også er meningen) og bruge meget lang tid på enkelte bossfights. Det er til gengæld også virkelig tilfredsstillende når du endelig får nedkæmpet dine forpulede fjender.
#15250 The Insider 13 år siden