Gravatar

#15251 The Insider 13 år siden

Nå, det hjalp at slette og geninstallere PSN-store...
War. War never changes.
Gravatar

#15252 JannikAnd 13 år siden

Hvorfor købte du dem ikke, da de var på tilbud? Dine spilindkøb giver sjældent mening, økonomisk set :)
Gravatar

#15253 The Insider 13 år siden

I know! Og nu har jeg lige bestilt Crysis 3 og Hitman HD Trilogy. Regner ikke med at få dem spillet før 2018, of course.
War. War never changes.
Gravatar

#15254 The Insider 13 år siden

Nå, PSN er åbenbart helt gak... Jeg bliver ved med at blive kastet offline, og downloadene går hyppigt i stå. Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#15255 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Og din konsol ender med at udgå, før du får spillet spillene. ;)
Gravatar

#15256 The Insider 13 år siden

True that!
War. War never changes.
Gravatar

#15257 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Det bliver forresten interessant at se om PS3 får samme liv, som PS2 har haft haft, nu når PS4 kommer, eller om de vælger helt at stoppe produktionen af den.
Gravatar

#15258 elwood 13 år siden

Tror, hvertfald aldrig den blir ligeså stor succes som 2'eren, den var nu en gang noget hel specielt.

Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg der er mange som ikke lige udskifter deres PS3 med det samme, og heller ikke når den falder til en mere acceptabel pris. og jeg mener det heller ikke som at de anskaffer en PS4 og beholder PS'en, men at de rent ud sagt ikke køber en PS4.

Jeg skal da ha en på et tidspunkt, men indrømmet det haster ikke lige fra dag 1 af.

Men de her børne familer især som har PS3, jeg tror ikke de ser en så stor grund til og udskifte, der er ikke stor nok grund til og udskifte den for dem.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15259 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Nu har vi jo også erfaringerne fra dengang de lancerede PS3. En høj pris til at starte med som efterhånden faldt til en passende pris. Desuden så lancerede de også nye og mere stabile maskiner med tiden.

Det er blandt andet pga. de erfaringer at jeg vil se tiden an, således at de også kan rette de problemer som jeg regner med der vil være med maskinen i starten.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15260 elwood 13 år siden

Jeg tror dog at hvis folk skal spille PS3 spil skal de købes igen, og der blir ikke noget med og detekte at man har spil i forvejen, så man får dem gratis til og ku spille på PS4 via. Cloud.

Det er den del jeg er ret spændt på og se, hvad de gør med, eller om man skal ha PS3'en stående fortsat, fordi der er sku spil jeg stadigvæk nyder, og vil nyde fra den af.

E3 blir ganske spændende i år, og mon ikke Microsoft laver et ligende event som Sony, inden E3, der er allerede noget rygter om noget i April mener jeg det var.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: