Gravatar

#15271 elwood 13 år siden

Hehe så må du blot håbe EA netservice ikke går ned, således det ikke kan valideres.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15272 Snaden 13 år siden

Nu må du ikke jinxe det, Elwood! ;)
Gravatar

#15273 elwood 13 år siden

Hehe I know, jeg kan bare huske indtil flere spil, hvor ligende ting skete.

Beta'en var ganske munter, selv om den var lidt buggy.

Nåja Diablo 3 havde en ganske rough start så vidt jeg kan huske.
Gravatar

#15274 Verbal 13 år siden

Er der stadig ikke nogen som spiller Hitman Absolution på PS3? Jeg mangler at gennemføre en vens mission for at kunne få mit platin.
And like that... he's gone.
Gravatar

#15275 Kyllingebenet 13 år siden

Nogen der har givet Tomb Raider en omgang? I så fald, hvad er dommen?
Mental striptease..
Gravatar

#15276 elwood 13 år siden

Det er vidst ganske godt, så vidt jeg har hørt fra playthroughs, en del QTE's i spillet, men de går vidst ikke folk så meget på.
Gravatar

#15277 Kyllingebenet 13 år siden

Nice, jeg overvejer at hente det i morgen, men er lidt skeptisk - synes ikke de sidste par Tomb Raider spil var værd at investere i, i hvert fald ikke på release.
Mental striptease..
Gravatar

#15278 elwood 13 år siden

Det her er også noget hel andet, det starter jo forfra på Lara historien, det er meget uncharted'sk i dets feel på en del steder med store setpieces (Uncharted var inspireret af Tomb Raider i sin tid, så det jo blot naturlig at der lånes fra hinanden)

Men der er meget fokus på hele det her aspekt med Lara som skal lærer og klare sig selv, plus de ting hun kommer ud for, selv om hun ganske hurtigt blir til en killing machine, men sådan er det nu i de her spil.

Men ja er også selv ganske spændt på det.
Gravatar

#15279 HonoDelLoce 13 år siden

Verbal (15274) skrev:
Er der stadig ikke nogen som spiller Hitman Absolution på PS3? Jeg mangler at gennemføre en vens mission for at kunne få mit platin.

Jo, jeg gør. Jeg har dog (endnu) ikke fået lavet en mission selv :D Det er dog planlagt, da jeg selv er gået i gang med at hive trophies i det ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: