Gravatar

#15281 elwood 13 år siden

Det var også kun et spørgsmål om tid. Men der er jo ikke nogen af dem som har set, hvordan det blir fremstillet i spillet endnu.

Men ja self. går PETA dem på klingen arwwww...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15282 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

PETA har sjældent behov for fakta, de er primært interesseret i opmærksomheden.
Gravatar

#15283 elwood 13 år siden

Ligesom med Fox News.
Gravatar

#15284 Kyllingebenet 13 år siden

elwood (15278) skrev:
Det her er også noget hel andet, det starter jo forfra på Lara historien, det er meget uncharted'sk i dets feel på en del steder med store setpieces (Uncharted var inspireret af Tomb Raider i sin tid, så det jo blot naturlig at der lånes fra hinanden)

Men der er meget fokus på hele det her aspekt med Lara som skal lærer og klare sig selv, plus de ting hun kommer ud for, selv om hun ganske hurtigt blir til en killing machine, men sådan er det nu i de her spil.

Men ja er også selv ganske spændt på det.

Det er netop hendes origin historie der gør det spændende for mig, og selvfølgelig også at det minder utrolig meget om Uncharted. (Og selvfølgelig også booooobs'ne). Well, jeg må se om jeg ikke kan gafle det nede i byen senere i dag!
Mental striptease..
Gravatar

#15285 elwood 13 år siden

Boobs'ne ? det er hendes hår på hovedet, som der tales om der er lavet en speciel engine til og simuler hår, som kun er muligt på pc. Det er satme langt ude :)
Gravatar

#15286 Kyllingebenet 13 år siden

Jeg ville ønske at Black Flag ikke var et AC spil, men bare et helt nyt spil med pirater! Ved ikke hvorfor, men for mig er det noget af en afstikker fra hvad AC er kendt for. :(
Mental striptease..
Gravatar

#15287 Zombi 13 år siden

Kyllingebenet (15286) skrev:
Jeg ville ønske at Black Flag ikke var et AC spil, men bare et helt nyt spil med pirater! Ved ikke hvorfor, men for mig er det noget af en afstikker fra hvad AC er kendt for. :(

Jeg har det næsten på samme måde, men ikke fordi at det er er en afstikker AC, jeg er bare træt af AC serien. Men man må tag hvad man kan få og nu er der altså ikke særlig mange godt pirat spil. Jeg så hellere at de lavede et rendyrket pirat spil.
Gravatar

#15288 Kyllingebenet 13 år siden

Zombi (15287) skrev:
Jeg har det næsten på samme måde, men ikke fordi at det er er en afstikker AC, jeg er bare træt af AC serien. Men man må tag hvad man kan få og nu er der altså ikke særlig mange godt pirat spil. Jeg så hellere at de lavede et rendyrket pirat spil.

Tja, jeg er egentlig også træt af AC serien, selv om jeg synes at det er en af de bedste spilserier der nogensinde har været, og Ezio var jo MEGA cool. Jeg synes dog, at de tog et enormt skridt i den forkerte retning med AC3 - og det er sgu svært at lave om på nu.

Derfor mener jeg måske også, at de burde ha' lavet en hel ny spilserie med pirat-temaet, jeg kan slet ikke se, at Black Flag ar relevans for AC mytologien.
Mental striptease..
Gravatar

#15289 elwood 13 år siden

For dælen da den stakkels Lara får nogle tæsk, fik kastet mig over det her for lidt siden. Av av siger jeg bare :)

I det mindste ser den nye karakter ud til og være lidt mere ala. Ezio, fordi Connor ham var jeg godt nok træt af, hele hans muttethed, det minder en del om Hayden Christensen fra Star Wars episode 2.

Nå men tilbage til Lara, nu skal vi ud og jage vildt, nej Lara pas nu på du ikke falde... nå for sent, av ja det hmm det så ud til og gjorde ondt.

Gravatar

#15290 elwood 13 år siden

Byerne i det nye Sim City er godt nok en del mindrer, end man er vandt til, Jeff Gerstmann, Vinny og Ryan ser på det nyeste udspil fra Maxis.

Sim City Quicklook

Skriv ny kommentar: