Jeg synes at det nye Sim City ser skuffende ud. En ting er at den der spiller hele tiden skal være koblet op på deres servere end anden ting er den kæmpe begrænsning spilleren har i hvor stor en by der kan bygges.
Der er heller ikke noget med at bygge elledninger og vandrør, men omvendt så findes det i de tidlige spil. Det er nok en af grundene til at det er droppet. De ønsker sikkert at gøre hele spillet socialt ved at man også skal være koblet op på deres servere.
Fuck jeg så lå Giant Bombs live quick look af Tomb Raider til PC. Fuck det gik amok. Jeg ved ikke om det var spillet eller deres PC, men et eller andet gik HELT galt, men det var til gengæld meget underholdende. XD
#15291 elwood 13 år siden
Thief returns!
Ser ud til det blir et reboot af serien.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15292 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#15293 elwood 13 år siden
Men men Thief god damm Thief, damm jeg glæder mig til og finde ud af mere om det, håber virkelig vi får et spil der gør den gamle serie ære.
#15294 The Insider 13 år siden
#15295 Snaden 13 år siden
[url=
:)
Jeg håber det at det går over til på torsdag. hehe
#15296 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Der er heller ikke noget med at bygge elledninger og vandrør, men omvendt så findes det i de tidlige spil. Det er nok en af grundene til at det er droppet. De ønsker sikkert at gøre hele spillet socialt ved at man også skal være koblet op på deres servere.
#15297 Zombi 13 år siden
#15298 elwood 13 år siden
De er igang med pc udgaven igen nu.
#15299 Zombi 13 år siden
#15300 elwood 13 år siden