Gravatar

#15361 Thomsen 12 år siden

Jeg orker simpelthen ikke at betale fuld pris for et spil, når der stadigvæk er så mange gamle og halvgamle, jeg endnu ikke har fået spillet. Vil gerne have fat på Crysis 3 og Tomb Raider, men det må vente, til de falder i pris.

Pt. står den på Let Sleeping Dogs Lie, som jeg hentede i forrige måned på PS+. Det virker pænt underholdende uden at være ligefrem genialt.

Forøvrigt, sidste år var der en demo fra et kommende spil, hvor man spillede en mand, der udforskede en forfalden storby sammen med en ung pige. Det indeholdt en del taktiske overvejelser, fordi man kun havde begrænset med amo. Nogen, der kan huske titlen, og er det udkommet?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15362 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

The Last of Us, lyder det som, det kommer i juni.
Gravatar

#15363 Thomsen 12 år siden

Ah, der var det! Tak, Drebble! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#15364 Wangsgaard 12 år siden

Så er Starcraft udkommet så kan regne med ikke at se kæresten et stykke tid :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#15365 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Haha, jeg har ikke modtaget mit endnu, men det er ok, jeg får nok heller ikke spillet før weekenden.
Gravatar

#15366 Zombi 12 år siden

Så blev Tomb Raider gennemført. Det var sgu et gennemført fedt spil: god styring, fin historie, pæn grafik og cool set-pieces. Det kan da godt være at man måske har set formlen før, men når det virker så godt så er det svært at være bitter.

Fed reference med pistolerne til sidst som elwood også nævnte. :D
Gravatar

#15367 elwood 12 år siden

Vinny + Sleeping Dawgs + Year of the snake, seneste, og vidst nok også sidste DLC til Sleeping Dogs = Awesomeness!

Dette 2 timer lange DLC ca. er en direkte fortsættelse af slutningen fra hovedspillet.

Vinny som "normal" betjent
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15368 elwood 12 år siden

13:45

Best part!

Spillet går i bugmode.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15369 JannikAnd 12 år siden

Suk! Jeg troede, at det ville være muligt at prøve demoen til Last of Us ved at købe God of War: Ascension. Men når man trykker på demoen, henvises man bare til et nedtællingsur: 79 dage endnu. Ak...
Gravatar

#15370 Zombi 12 år siden

Så er der mere Bosman til folket: http://www.gametrailers.com/videos/528z8b/the-fina...

Manden har jo endnu engang ret. Det handler ikke om grafik mere, men om nye mere innovative spiloplevelser.

Skriv ny kommentar: