Gravatar

#15371 elwood 12 år siden

Øhh ja ?

8-)

Men med det sagt så er det jo hel rigtig, og det har vi da også snakket om en del herinde også, KZ demo'en var jo blot en flottere udgave, vi så ikke noget nyt der.

Og det er også derfor at David Cage's "undskyldning" med at grafikken er det som har hindret os i og leve ind i en historie, ikke rigtig holder.

Jeg vil til, hver en tid mene at Voice actor bære det meste af arbejdet på det punkt, når det kommer til indlevelse, det og så en god historie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15372 elwood 12 år siden

Men ganske munter mand og nogle fine punkter en del steder, ikke alt jeg er enig i, men mange af dem.
Gravatar

#15373 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg er lige blevet færdig med "Spec Ops: The Line" - god historie, flot spil, men jeg er virkelig ikke nede med dedér coverbased shooters, hvor man alt for mange gange, bliver nakket af et eller andet, som man ikke kan se og bliver hevet ud af historien.
Gravatar

#15374 Zombi 12 år siden

Jeg har lige bestilt både "Spec Ops: The Line" og "Far Cry 3" og glæder mig til at give mig i kast med dem.
Gravatar

#15375 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Historien er fantastisk, den er baseret på samme bog, som "Apocalypse Now".
Gravatar

#15376 elwood 12 år siden

Der er små hints
til tingene der sker med karakteren undervejs i spillet
, som man vil se næste gang man evt. spiller det igennem.

Synes det er meget sjovt at selv en så simpel ting som loading skærmene er forskellige alt efter om det er virkeligt, det som han ser, eller om det er hans imagination.

Jeg lagde ikke mærke til det før udviklerne selv fortalte om det i et interview, hvor man gik i dybden med spillet.
Gravatar

#15377 The Insider 12 år siden

"Spec Ops: The Line"... Endnu et PS3-spil, der p.t. samler støv på hylden. Sommerferien bliver najs!
War. War never changes.
Gravatar

#15378 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

The Insider (15377) skrev:
"Spec Ops: The Line"... Endnu et PS3-spil, der p.t. samler støv på hylden. Sommerferien bliver najs!

Du hiver tv'et og din PS3 ud på altanen og spiller der? ;D
Gravatar

#15379 elwood 12 år siden

Og AC 3, GOW det nye, Star Trek... and so on.
Gravatar

#15380 The Insider 12 år siden

#15378, drømmen ville være fire uger på El Costa del Couch!

#15379, argh! GOW og Star Trek SKAL spilles prompte!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: