Gravatar

#15381 JannikAnd 12 år siden

God of War: Ascension er sgu et gumpetungt spil! Ikke nok med, at det er mindre storladent end forgængerne og endnu mere ensidigt, så er det spækket med frusturende tendenser. Værst er placeringen af checkpoints; alt for ofte placeres en autosave lige inden en alt for lang handlingsfri passage eller uafbrydelig cutscene, der erstattes af en uhyre svær boss battle eller en million latterlige fjender. Det er frustrerende nok, at man skal bruge 10-15 forsøg på at klare skærene, men det er heeelt unødvendigt, at man skal tvangsindlægges til de foregående 3-4 minutters tomhed om og om igen.

Jeg overvejer faktisk at starte forfra på normal sværhedsgrad, selvom det er imod mit princip - ganske enkelt fordi de mange næsten umulige passager gøres endnu mere frusterende med ligegyldigheder.
Gravatar

#15382 elwood 12 år siden

Så forstår du måske, hvorfor Kratos er så vred!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15383 JannikAnd 12 år siden

Han holder faktisk en pæn facade indtil videre; jeg er sgu meget mere vred. Da jeg i sin tid spillede God of War III, smadrede jeg en controller i frustration over, hvor svær Zeus var. Men dette er værre, for de mange svagheder er totalt unødvendige.
Gravatar

#15384 elwood 12 år siden

3'eren... mener du 3'eren... til PS3 ?

Ja fordi hos undertegnede så var det (rolig nu træk vejret) ja så var det GOW 2 der voldte problemer med den selv samme Zeus den... den... (and he looses it) den %¤"#!%¤E¤"#!!!!"¤ QTE der stammer fra "##¤!#"%!% helvedes "¤#¤%¤!#!!!

Ahhhh, det jeg mener er 2'eren gav mig "lidt" flere problemer :)
Gravatar

#15385 elwood 12 år siden

[url= of Juarez prøver igen[/url]

Mehh jeg venter nu mere på et Next Gen Red Dead Redemption
Gravatar

#15386 JannikAnd 12 år siden

Jep, jeg mente 3'eren. Jeg mener ikke, at jeg havde problemer med Zeus i 2'eren, selvom jeg spillede på "hard". Men jeg spillede det på PS3, måske var det sværere i den originale version...
Gravatar

#15387 elwood 12 år siden

3'eren havde jeg derimod intet problem med.

Gravatar

#15388 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Tomb Raider er egentlig et ganske langt spil. Har vel spillet 10-12 timer og har kun gennemført 52 %. Historien er dog ved at blive noget banal og klichefyldt.

Og så giver det ingen mening at Sam, på trods af at hun har været igennem alverdens strabadser, kan gå rundt i tøj der ser helt nyt ud og en frisure der er helt intakt og uden en skramme.

Selve gameplay mæssigt betyder det ikke så meget, men jeg kan bare ikke lade være med at lægge mærke til sådan noget. Nå ja og at fjenderne ofte har en tendens til at stå med ryggen til.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#15389 elwood 12 år siden

Hollywood magic! :)

Gravatar

#15390 elwood 12 år siden

Kliche kan være ganske fint, hvis det er godt fortalt, jeg sad dog flere gange og tænkte på L.O.S.T da jeg spillede det.

Skriv ny kommentar: