Jeg har selv købt det sidste weekend og det var fantastisk med gensynets glæde. Spillet holder stadig 100%, grafikken er bare forbedret, animationerne er super og stemningen er i top.
Det er stadig ikke super let, men det er dog lettere end jeg huskede det som. Ved ikke om det bare er fordi det er dejligt let at styre eller fordi jeg er blevet en 17-19 år ældre. ;-)
Jeg havde ikke lige tid til at komme hele vejen igennem da jeg døde en del gange, men eftersom man per definition skal gennemføre spillet med en samlet spilletid på under 60min, så er det jo ikke det længste spil. Dog koster det kun $10 i US shoppen og jeg synes bestemt det er oplevelsen og gensynsglæden værd.
Havde dog en mærkelig oplevelse med lyden - lydeffekter kommer ud af baghøjtalerne og fanfaren ved gennemført bane kommer ud foran. Meget mærkeligt...
Yes ny episode af Broken Pixel programmet hvor, Shane Bettenhausen og hans faste to venner, spiller rædselsfulde spil, det er vel lidt ala. mystery sience bare med computerspil, og for dælen jeg lægger flad af grin over det hver gang.
De kan sgu da ikke udgive Mirror's Edge demoen mens jeg stadig er i gang med Far Cry 2!
Derudover, så kommer der også nye maps og trofæsupport til Battlefield:Bad Company imorgen (idag). Jeg er sikkert den eneste, der spiller det herinde, men synes alligevel det skulle nævnes. Om ikke andet, så kan det være, at det overtaler nogle af jer andre til at samle det op :)
#1531 McPeter 16 år siden
http://www.joystiq.com/2008/10/29/raconteurs-more-...
The Raconteurs pack:
"Salute Your Solution"
"Hold Up"
"Consoler of the Lonely"
Jimi Hendrix pack:
"If 6 Was 9"
"Little Wing"
"Fire" (Live version)
Kunne personligt rigtigt godt tænke mig at spille Little Wing - super fed sang...
#1532 McPeter 16 år siden
http://ps3.ign.com/articles/924/924719p1.html
Jeg har selv købt det sidste weekend og det var fantastisk med gensynets glæde. Spillet holder stadig 100%, grafikken er bare forbedret, animationerne er super og stemningen er i top.
Det er stadig ikke super let, men det er dog lettere end jeg huskede det som. Ved ikke om det bare er fordi det er dejligt let at styre eller fordi jeg er blevet en 17-19 år ældre. ;-)
Jeg havde ikke lige tid til at komme hele vejen igennem da jeg døde en del gange, men eftersom man per definition skal gennemføre spillet med en samlet spilletid på under 60min, så er det jo ikke det længste spil. Dog koster det kun $10 i US shoppen og jeg synes bestemt det er oplevelsen og gensynsglæden værd.
Havde dog en mærkelig oplevelse med lyden - lydeffekter kommer ud af baghøjtalerne og fanfaren ved gennemført bane kommer ud foran. Meget mærkeligt...
#1533 DarkLight 16 år siden
#1534 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1535 rubberdub 16 år siden
Nice nice...
#1536 elwood 16 år siden
Må indrømme jeg faktisk glæder mig, er ved og være træt af det kedlige gamle look dashboardet har, plus der er da også en del intressante funktioner.
#1537 elwood 16 år siden
Broken Pixel leger med Voice commands
i Lifeline.
advare mod foul sprog og obscene jokes.
#1538 ks 16 år siden
Derudover, så kommer der også nye maps og trofæsupport til Battlefield:Bad Company imorgen (idag). Jeg er sikkert den eneste, der spiller det herinde, men synes alligevel det skulle nævnes. Om ikke andet, så kan det være, at det overtaler nogle af jer andre til at samle det op :)
#1539 elwood 16 år siden
#1540 DarkLight 16 år siden