#57 - Er det virkelig så galt? Jeg kan da godt se det lyder voldsomt og irriterende, jeg havde bare fået den opfattelse, fra de forskellige brugermeninger jeg har læst, at det skulle være lettere end de tidligere GoW spil. Men ok, hvis der er så mange der har klaget over det, må der jo være noget om snakken :P
Ja, det er det. Jeg vil helt klart gå så vidt at sige, at det er for svært - især i et hack and slash-spil som dette, hvor der er grænser for, hvor meget man kan omlægge sin strategi. Det hjalp naturligvis ikke, at jeg spiller på sværeste sværhedsgrad, men når selv folk på "easy" opgiver, så har man sat barren for højt - især i forhold til resten af spillet, som overhoved ikke er tilnærmelsesvis så svært. Men jeg glæder mig til at bære t-shiten "I beat The Trial of Archimedes on hard - BEFORE the patch" :)
@TP-DK - Trial of Archimedes er laangt sværere end noget, jeg har prøvet i GoW-franchisen, og det er langt, langt, langt sværere end spillet ellers er. Så jeg forstår godt, at folk har brokket sig en del, når man faktisk opgiver at færdiggøre spillet til ende.
Jeg brugte selv 60-70 forsøg, før det lykkedes. Og når det drejer sig om en sekvens i spillet, der var ca. 20 minutter, så er det for enerverende at starte om igen og igen.
PS3 Trophies Givet; det er nok hovedsageligt hardcore spillere der har stemt på sværhedsgraden indtil videre, men de giver de kun ca. 4.5/10, hvilket er lavere end både GOW 1 og 3.
Jeg har ikke selv prøvet Ascension endnu. For mig var GOW 2 den sværeste at gennemføre og GOW 1 den sværeste at få platin i.
PS3 Trophies Givet; det er nok hovedsageligt hardcore spillere der har stemt på sværhedsgraden indtil videre, men de giver de kun ca. 4.5/10, hvilket er lavere end både GOW 1 og 3.
Jeg har ikke selv prøvet Ascension endnu. For mig var GOW 2 den sværeste at gennemføre og GOW 1 den sværeste at få platin i.
Jeg forstod måske ikke grafen helt, men omhandler den udelukkende sværhedsgraden i at skaffe platin i Ascension? I så fald er jeg ikke i tvivl om, at det ikke er synderligt svært, for spillet er som sådan ikke sværere end de andre (tværtimod), og der er vist ikke en masse trophies, der er lette at "overse". Men jeg hentyder også udelukkende til det omtalte segment, der er næsten umuligt. Resten af spillet er forholdsvis let.
Jeg forstod måske ikke grafen helt, men omhandler den udelukkende sværhedsgraden i at skaffe platin i Ascension?
Jo.
JannikAnd (15464) skrev:
I så fald er jeg ikke i tvivl om, at det ikke er synderligt svært, for spillet er som sådan ikke sværere end de andre (tværtimod), og der er vist ikke en masse trophies, der er lette at "overse". Men jeg hentyder også udelukkende til det omtalte segment, der er næsten umuligt. Resten af spillet er forholdsvis let.
Men hvis der er ét trofæ som er ekstrem svær, så er platin vel også ekstremt svær ? At platin så kan dække over flere ekstremt svære trofæer, er en anden ting.
Men der er jo ikke andet for end at jeg selv må prøve det, når jeg engang har fået ryddet lidt op i stakken med uafprøvede spil.
Jeg går af med det for 300 kr incl. porto, spillet har jeg vundet i en konkurrence på Playstations officielle facebook-side. Der er tale om en promo udgave, men der hører en t-shirt til i størrelse M som ikke er pakket ud.
Går først af med spillet når jeg har gennemført det, men ellers er det først til mølle. :)
Kan få det får 304 kr på amazon og kæresten kan ikke være i en M t-shirt, så tror jeg springer over. Ellers tak for tilbudet :)
Han var også ganske åben da der kom harme fra spilfansne over den mere normale mainstream forside til spillet, hvor han direkte blot sagde, jamen det er for at sælge flere kopiere, til de folk der normalt ikke ville tage sådan et spil op, i sidste ende er vi også en forretning og skal tjene penge.
Han trøstede dog så fans'ne med at spillet ville blive udgivet med et vendebart cover, så man kunne få en mere artistisk forside på spillet også.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
To ting i vejen med LEGO City Undercover, ingen CO-OP det er skandaløs, men oh well, nåja og så er det kun på Wii U pt. men den sidste del er jeg overbevist kun er spørgsmål om tid, der er ikke nok salgs mulighed i kun og ha det til Wii U.
Udover de ting, så ser det ganske underholdende ud, som en slags LEGO GTA.
#15461 colocho 12 år siden
#15462 JannikAnd 12 år siden
#15463 Popeye 12 år siden
PS3 Trophies
Givet; det er nok hovedsageligt hardcore spillere der har stemt på sværhedsgraden indtil videre, men de giver de kun ca. 4.5/10, hvilket er lavere end både GOW 1 og 3.
#15464 JannikAnd 12 år siden
#15465 DarkLight 12 år siden
#15466 Popeye 12 år siden
Jo.
Men hvis der er ét trofæ som er ekstrem svær, så er platin vel også ekstremt svær ?
At platin så kan dække over flere ekstremt svære trofæer, er en anden ting.
Men der er jo ikke andet for end at jeg selv må prøve det, når jeg engang har fået ryddet lidt op i stakken med uafprøvede spil.
#15467 Kyllingebenet 12 år siden
Det er fair nok. :)
#15468 Zombi 12 år siden
Det er fedt at Ken Levine er så åben omkring spilbranchen og hvordan det egentlig er at være en del af den.
Jeg er også så småt begyndt at glæde mig til Infinite.
#15469 elwood 12 år siden
Han trøstede dog så fans'ne med at spillet ville blive udgivet med et vendebart cover, så man kunne få en mere artistisk forside på spillet også.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15470 elwood 12 år siden
Udover de ting, så ser det ganske underholdende ud, som en slags LEGO GTA.
LEGO City Undercover
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"