Men jeg kan dog godt snakke om, hvor vild jeg er med Columbia, det er satme et flot sted, og med intressante karaktere, elsker de små kinotek video'er med Comstock.
Booker og Elisabeth fungere også fantastisk sammen, og det blir lidt sjovt at opleve Hr. Trouy i rollen som Joel her senere på året i The Last of US, hvor han også primært inteagere med en pige i historien.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvor lang tid tager det ca at gennemføre BioShock Infinite? Det ligger bare og venter på en gennemspilning, men har haft gæster siden jeg købte det :'(
Hvor lang tid tager det ca at gennemføre BioShock Infinite? Det ligger bare og venter på en gennemspilning, men har haft gæster siden jeg købte det :'(
Det tager nok 10-12 timer afhængigt af hvor grundigt du udforsker omgivelserne.
Så vidt jeg ved omhandler MGS V Big Boss, og ikke Solid Snake men igen hele Metal gear universet med kloner og det er en forvirrende omgang.
Nå ja det vil selvfølgelig give noget mere mening. Og ja det med klonerne er lidt forvirrende, den eneste forskel jeg lige kan huske på Big Boss og Snake er vidst at de ikke har øjeklappet på samme side.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Jeg holdt "børnedag" i går, hvor en portion voksne mennesker sad og spillede PS3-spil og så tegnefilm.
Halvdelen af deltagerne var piger og de var store fan af boob fysikken i Dead or Alive 5, så ofte blev der brugt mere tid på at kigge på figurernes bryster, end rent faktisk at kæmpe.
Udover dét, spillede vi F1 Race Stars, Blur, Twisted Metal og et par andre spil - det var god spas. :)
#15571 elwood 12 år siden
Booker og Elisabeth fungere også fantastisk sammen, og det blir lidt sjovt at opleve Hr. Trouy i rollen som Joel her senere på året i The Last of US, hvor han også primært inteagere med en pige i historien.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15572 elwood 12 år siden
#15573 Kyllingebenet 12 år siden
#15574 Zombi 12 år siden
Det tager nok 10-12 timer afhængigt af hvor grundigt du udforsker omgivelserne.
#15575 DarkLight 12 år siden
#15576 elwood 12 år siden
#15577 The Insider 12 år siden
#15578 elwood 12 år siden
#15579 TP-DK 12 år siden
Nå ja det vil selvfølgelig give noget mere mening. Og ja det med klonerne er lidt forvirrende, den eneste forskel jeg lige kan huske på Big Boss og Snake er vidst at de ikke har øjeklappet på samme side.
#15580 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Halvdelen af deltagerne var piger og de var store fan af boob fysikken i Dead or Alive 5, så ofte blev der brugt mere tid på at kigge på figurernes bryster, end rent faktisk at kæmpe.
Udover dét, spillede vi F1 Race Stars, Blur, Twisted Metal og et par andre spil - det var god spas. :)