Meh CGI trailer ser da fin nok ud, skal dog se noget gameplay, plus jeg er mere intresseret i, hvad Rocksteady Studios går og roder med nu, de ikke er på Batman.
forhåbentlig en hel ny IP. eller også et Superman spil, hvis nogen kan lave et godt Superman spil så må det være dem, men personligt håber jeg på en hel hel ny iP fra dem af.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg fik lige tre Nintendo 64-spil foræret, her i weekenden og har et enkelt i forvejen, så nu har jeg taget mig sammen og bestilt en. Mario Kart 64, here I come!
Hehe tog ikke Sony lang tid lige og smider deres Konsol look teaser op, dato'en var bestemt heller ikke tilfældigt, damm der sker ting til E3 i år, jeg kan dog ikke se det i år, så jeg må blot se det efterfølgende, og spamme tråden her big time as usual, jeg når dog og se Microsofts ting i aften.
[url=
The Office like parody, oh and spoilers.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15781 elwood 12 år siden
Damm jeg glæder mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15782 elwood 12 år siden
Meh CGI trailer ser da fin nok ud, skal dog se noget gameplay, plus jeg er mere intresseret i, hvad Rocksteady Studios går og roder med nu, de ikke er på Batman.
forhåbentlig en hel ny IP. eller også et Superman spil, hvis nogen kan lave et godt Superman spil så må det være dem, men personligt håber jeg på en hel hel ny iP fra dem af.
#15783 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#15784 elwood 12 år siden
#15785 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#15786 Zombi 12 år siden
#15787 Zombi 12 år siden
Det kan ses live i morgen kl. 18 på gametrailers, hvis nogen skulle være interesseret. :)
#15788 elwood 12 år siden
#15789 Kyllingebenet 12 år siden
Det er en fed trailer!
#15790 elwood 12 år siden
[url=
The Office like parody, oh and spoilers.