Gravatar

#15791 MoH 12 år siden

Ud fra teaseren er der en som har sammensat et Billede som han tror PS4 kommer til at se ud.
Men ja E3 skal nok blive spændende, regner selv med at sidde og se det live igen i år.
Gravatar

#15792 elwood 12 år siden

Jeg er især spændt på om Rare som er under Microsoft nu har noget stort i vente til E3, de folk har satme lavet mange klassiker, og man har ikke hørt fra dem i lang tid, ku være sweet hvis de dukkede op i aften, men jeg tviler. Det er først go fremmest et konsol reveal, så de vil ha en lille bid med spil og så resten med selve konsollen, det her er jo også kun en time så vidt jeg ved, og da det blir sendt til TV også (SpikeTV) så har de begrænset tid til det hele.

Så ja kort sagt glæder jeg mig mest til alle de ting vi ikke har hørt om endnu, gameplay demo fra AC4 kommer sikkert i aften, ellers så til E3, og COD Ghost er jo annoceret til i aften, men de ting er ikke noget som rækker højt på min radar, I wanna see new stuff.

Men jeg glæder mig mest til de projekter vi ikke ved noget om fra Microsoft og Sony's 1. part og 3. part game developer.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15793 MoH 12 år siden

Glæder mig også meget til at se noget gameplay fra AC4, men ser også lidt frem til at se det nye engine som de næste mange COD spil skal kører på.
Men ja det er begrænset hvor meget de kan nå i aften.
Gravatar

#15794 Zombi 12 år siden

[url= er blevet afsløret, de kan lige så godt droppe E3 nu... nej vent lidt... Steve![/url]
Gravatar

#15795 elwood 12 år siden

Hehe glæder mig til og høre hans sammendrag af Microsofts PRess event her, hans PS4 var spot on.

Blablablablabla bla.
Gravatar

#15796 MoH 12 år siden

Er kommet med i Steams trading card beta, så hvis nogen er interesseret så kan jeg invitere 3 venner til også at deltage.
Gravatar

#15797 elwood 12 år siden

I følge andre sites så er det klokken 19 det går igang, GiantBomb er heller ikke gået i gang med noget countdown endnu.

Edit deres countdown er lige startet, 47 min. så det må betyde det er klokken 19 det går i gang.
Gravatar

#15798 MoH 12 år siden

Jep, det er skam først kl 19 at det starter.
Gravatar

#15799 elwood 12 år siden

Zombi skrev blot 18 og jeg roder altid rundt i tidszonerne selv.
Gravatar

#15800 Zombi 12 år siden

Det var fordi Gametrailers skrev kl. 18, men de skrev ikke at det var deres preshow der startede kl. 18.

Så giv GT skylden, jeg vasker mine hænder.

Skriv ny kommentar: