Jeg er stadig forbløffet over, at Sony viste sig at være den mest åbne platform på det område, i sidste generation. Det er jo supernemt at skifte harddisk i den og det bryder ikke engang garantien, så jeg håber, at de holder fast i den del med PS4.
Det mest spændende var faktisk Controlleren, og så Quantum Break, alt hvad Remedy laver har min interesse, at det så er eksklusive Xbox One er uheldigt, da min første konsol af de nye nok blir en PS4 engang.
Den anden har ikke overbevist mig endnu, hele det tekniske bag, hvordan den styrede resourcerne lød dog spændende, men blot ikke noget der kan afgøre noget for mig, det var blot en intressant snak.
Med det sagt så glæder jeg mig da til og se, hvad de viser frem til E3, jeg ved godt, hvad de åbner showet med dog, predictable bastards :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15861 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15862 Muldgraver 12 år siden
#15863 colocho 12 år siden
#62 - Skulle jeg ikke mene, nej.
#15864 Muldgraver 12 år siden
Ok, og tak.
#15865 colocho 12 år siden
#15866 Batsy 12 år siden
Synes nu det en ret flot skuret sammen trailer, herligt valg af musik og grafikken er jo superb, endelig...!
#15867 Kyllingebenet 12 år siden
#15868 HonoDelLoce 12 år siden
Seneste i en lang række: harddisken i Xbox One kan ikke skiftes ud !
Heldigvis har historien jo vist, at harddiske er noget af det mest holdbare i verden og behøves aldrig udskiftet..........
#15869 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#15870 elwood 12 år siden
Den anden har ikke overbevist mig endnu, hele det tekniske bag, hvordan den styrede resourcerne lød dog spændende, men blot ikke noget der kan afgøre noget for mig, det var blot en intressant snak.
Med det sagt så glæder jeg mig da til og se, hvad de viser frem til E3, jeg ved godt, hvad de åbner showet med dog, predictable bastards :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"