Gravatar

#15891 misuma 12 år siden

Preorder via Coolshop:

The Last Of Us, Joel ed.

Whoop whoop!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15892 DarkLight 12 år siden

Hvis man hellere vil have Ellie-udgaven er den 100 kroner billigere (550 kr) hos Elgiganten.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15893 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg har lige preorderet 2 stk GTA 5 collector's edition til Ps3! Så bliver det sgu spændende, hvad jeg kan sælge dem videre til. Det gik meget godt med Diablo 3 i hvert fald.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15894 frankdrebin 12 år siden

Der er begyndt at dukke detaljer op om det nye GTA V. For fa'en hvor jeg glæder mig!

gtav.net
Gravatar

#15895 elwood 12 år siden

En del nye detaljer, og så ting fra de andre previews, somjeg ikke har fået læst kan jeg se me likey.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15896 misuma 12 år siden

Så er fredag den 14. Juni officielt en fridag! Så håber jeg bare The Last Of Us ender i postkassen samme dag. Please deliver Coolshop!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#15897 elwood 12 år siden

Gravatar

#15898 elwood 12 år siden

Damm Gunpoint har en gennemført minimalistisk stil, ganske go humor også, og musikken er ren film noir.

Fedt lille spil med en intressant mekanik, glæder mig til hele spillet :)
Gravatar

#15899 The Insider 12 år siden

Nå, skal ud og have købt en ny PS3... Hvis jeg vil købe én fysisk i Kbh, hvor er den så billigst? El-gigaten? Gamestop? Vel ikke Fona?
War. War never changes.
Gravatar

#15900 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Elgiganten er nok den billigste, kunne jeg forestille mig. Med mindre du vil have brugt, er GameStop nok ikke det optimale sted, hvis du kun skal have konsollen og ikke ekstra fluff.

Skriv ny kommentar: