Gravatar

#15901 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Eller, du kan faktisk købe PS3 i hvid med ekstra controller og fancy HDMI-kabel i GameStop til 2200 kr. :p
Gravatar

#15902 The Insider 12 år siden

Uuuuuh, nice! Var det også der, man kunne få en billig PS2'er? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15903 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Yes, brugt PS2 koster 250 kr. hos GameStop, normalt kan man få lov til at se dem først, så man kan få en fin udgave.

Jeg har tre memory cards liggende, hvis du skal bruge et til PS2, ellers koster de vist 30 kr. hos GameStop.
Gravatar

#15904 The Insider 12 år siden

Cool! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15905 Lord Beef Jerky 12 år siden

GameStop vinder på ekstra fluff. Hvis det kun er konsollen, og du er ligeglad med kundeservice, så er elgiganten din ven.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15906 The Insider 12 år siden

COol cool - tak for info, guys! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15907 TP-DK 12 år siden

Nåede du så slet ikke at få spillet Killzone og Star Trek :O

Har lige fået gennemført Far Cry 3, og det var overraskende godt. Jeg frygtede lidt at jeg ville gå død i open world gameplayet efter at have spillet Assassin's Creed 3, men det virkede rigtig godt.

Og dyrene gav lige et ekstra pift til det hele. Der er ikke noget bedre end, efter at have lagt en plan for hvordan man vil klare en outpost, at der kommer en tiger midt ind i det hele og ødelægger hele ens plan :D
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#15908 The Insider 12 år siden

Nej, nåede desværre ikke at få taget hul på dem :-) Nu købte jeg en ny i GameStop, men de havde desværre ikke flere PS2'ere, så det må jeg lige lede efter :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15909 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

#15908 -

Prøv at ringe rundt til nogle af butikkerne. Hvis nogle af dem har en på lager, kan de altid sende den til din nærmeste butik.
Gravatar

#15910 MuManden 12 år siden

Jeg har en ps2 liggende i kælderen jeg jo så ikke bruger.
Den vil jeg da gerne sælge hvis det er.
Der er også nogle spil, dog kan jeg ikke huske om der er nogen kontrollerne tilbage desværre.

Jeg er så bare lige på ferie i de næste 3 uger, så skriv lige til mig efter den 20 juni, hvis det har interesse.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: