Hvilke muligheder tænker du på? Umiddelbart synes jeg mere, at Xboxen ser ud som en tv-boks, man tilfældigvis kan spille på og tv-mulighederne primært er stilet mod det amerikanske publikum.
Netop det at den ikke kun kan integreres med alt, men fungere som alt i din stue åbner vel et hav af muligheder for fremtiden, hvor den ikke kun længere er en spillemaskine, og det er vel også intentionen. Konceptet synes jeg er interessant, men om det fungerer ligeså godt som Microsoft giver udtryk for, vil tiden vise. I forhold til ps4 som bare er mere af the same old, virker det I hvert fald som om, at Xbox One i det mindste har muligheder.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Der ingen tvivl om det var gamerne der fik the short stick for nu, men det var så også tydeligt at Microsoft prøvede på at fange en ny målgruppe ved det her event, og det kommer de så til og høre for.
Hertil kommer alle de obskøre valg de har lavet med design af konsllen egenskaber, men det er en hel anden snak.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Åh ja, så døde min PS3... Yellow "blink" of death. Men den havde nu også klaret næsten 6 år. Selvfølgelig stadig noget møg, når nu den er bagud-kompatibel.
Så fik jeg flået nærmest al indmaden ud af maskinen. Eneste måde at få skiven ud på. Så skal der indkøbes nyt eksemplar i den kommende uge... Ikke ligefrem den rette tid på måneden!
#15881 Lord Beef Jerky 12 år siden
Netop det at den ikke kun kan integreres med alt, men fungere som alt i din stue åbner vel et hav af muligheder for fremtiden, hvor den ikke kun længere er en spillemaskine, og det er vel også intentionen. Konceptet synes jeg er interessant, men om det fungerer ligeså godt som Microsoft giver udtryk for, vil tiden vise. I forhold til ps4 som bare er mere af the same old, virker det I hvert fald som om, at Xbox One i det mindste har muligheder.
#15882 McPeter 12 år siden
https://plus.google.com/u/0/112306308484291916141/...
#15883 elwood 12 år siden
Der ingen tvivl om det var gamerne der fik the short stick for nu, men det var så også tydeligt at Microsoft prøvede på at fange en ny målgruppe ved det her event, og det kommer de så til og høre for.
Hertil kommer alle de obskøre valg de har lavet med design af konsllen egenskaber, men det er en hel anden snak.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15884 Høegh 12 år siden
:D
Både informativ, morsom og meget passende til et film-site.
Godt fundet!
#15885 The Insider 12 år siden
#15886 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#15887 The Insider 12 år siden
#15888 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Prøv at se denne:
#15889 The Insider 12 år siden
#15890 The Insider 12 år siden