Gravatar

#15911 Zombi 12 år siden

Der går rygter om Mirrors Edge 2. Det ville jeg personligt ikke have noget imod, da jeg synes etteren var et fint lille spil med masser af potentiale og hvis vi får en 2'er kan Dice måske komme endnu tættere på at opnå det fulde potentiale, som de ikke gjorde helt med 1'eren.
Gravatar

#15912 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Ja, hvis de gør noget ved længden af spillet, vil jeg være godt tilfreds. Jeg var ikke vild med styringen på konsol, men på PC, fungerede det ganske fint.
Gravatar

#15913 elwood 12 år siden

Ku være rart, hvis EA igen turde tage chancer, i stedet for kun og turde gå efter de sikre hits.

Mirrors Egde har også en særlig plads ved mig, gennemførte det iøvrigt med no kill trophy på PS3 i sin tid.

Jeg håber bare ikke de gør det streamlinet en del af det sjove var sværhedsgraden, og så den følelse, når det hele bare klikkede for en, det skal helst ikke blot blive til en press A to run, og så med auto jumps, det er AC seriens stil, ikke Mirrors Edge.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15914 Kruse 12 år siden

Bring on more Mirrors Edge!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#15915 The Insider 12 år siden

#15910, nice! Så høres vi nok lige ved :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15916 colocho 12 år siden

Mirrors Edge + Oculus Rift = Succes!
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#15917 elwood 12 år siden

Hehe lad os nu lige vente og se, hvad consumer udgaver koster, men ja, det ku blive plænt "scary"

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15918 colocho 12 år siden

Ja, tror det ville være fremragende. Amnesia: A Machine for Pigs kunne også være interessant, at prøve med dem hæhæ
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#15919 Høegh 12 år siden

The Last of Us demo unlocked in God of War: Ascension
http://www.joystiq.com/2013/05/31/psa-the-last-of-...

Nogen der har fået prøvet demo'en?
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#15920 misuma 12 år siden

Selvom jeg havde haft en demo, ville jeg i denne her omgang, ha' prøvet at modstå fristelsen.

For mig skal The Last Of Us nydes bedst...ren, uberørt...uskyldig :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: