Der går rygter om Mirrors Edge 2. Det ville jeg personligt ikke have noget imod, da jeg synes etteren var et fint lille spil med masser af potentiale og hvis vi får en 2'er kan Dice måske komme endnu tættere på at opnå det fulde potentiale, som de ikke gjorde helt med 1'eren.
Ja, hvis de gør noget ved længden af spillet, vil jeg være godt tilfreds. Jeg var ikke vild med styringen på konsol, men på PC, fungerede det ganske fint.
Ku være rart, hvis EA igen turde tage chancer, i stedet for kun og turde gå efter de sikre hits.
Mirrors Egde har også en særlig plads ved mig, gennemførte det iøvrigt med no kill trophy på PS3 i sin tid.
Jeg håber bare ikke de gør det streamlinet en del af det sjove var sværhedsgraden, og så den følelse, når det hele bare klikkede for en, det skal helst ikke blot blive til en press A to run, og så med auto jumps, det er AC seriens stil, ikke Mirrors Edge.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15911 Zombi 12 år siden
#15912 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#15913 elwood 12 år siden
Mirrors Egde har også en særlig plads ved mig, gennemførte det iøvrigt med no kill trophy på PS3 i sin tid.
Jeg håber bare ikke de gør det streamlinet en del af det sjove var sværhedsgraden, og så den følelse, når det hele bare klikkede for en, det skal helst ikke blot blive til en press A to run, og så med auto jumps, det er AC seriens stil, ikke Mirrors Edge.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15914 Kruse 12 år siden
#15915 The Insider 12 år siden
#15916 colocho 12 år siden
#15917 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15918 colocho 12 år siden
#15919 Høegh 12 år siden
http://www.joystiq.com/2013/05/31/psa-the-last-of-...
Nogen der har fået prøvet demo'en?
#15920 misuma 12 år siden
For mig skal The Last Of Us nydes bedst...ren, uberørt...uskyldig :P