Gravatar

#16051 HonoDelLoce 12 år siden

Bruno (16036) skrev:

Jeg har kun kommenteret på, at de ovenstående ting peger på, at PS4 og Xbox bliver en kortere generation end fx. PS3 og Xbox 360, før de bliver erstattet af en ny generation af konsoller, efter min vurdering.

Argumenterne forbliver de samme, dog :) Jeg ser overhovedet ingen grund til, at de nye konsoller skal have en kortere levetid end de nuværende (som til gengæld også har overrasket mig i høj stil med deres levetid - hvilket bare endnu mere cementerer min pointe; størstedelen af folk er tilfredse så længe noget bare virker :) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16052 misuma 12 år siden

Så er TLOU afsendt fra Coolshop. Please be here tomorrow...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16053 Kyllingebenet 12 år siden

Nogen der ved om Gamestop kører et eller andet indbytnings tilbud, i forbindelse med forudbestilling af PlayStation 4?
Mental striptease..
Gravatar

#16054 Lord Beef Jerky 12 år siden

Kyllingebenet (16053) skrev:
Nogen der ved om Gamestop kører et eller andet indbytnings tilbud, i forbindelse med forudbestilling af PlayStation 4?

Der er intet endnu i hvert fald. Måske dukker der noget op efter sommerudsalget.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16055 DarkLight 12 år siden

MoH (16050) skrev:
[url= GAMEPLAY DEMO - E3[/url]

Ser virkelig virkelig dårligt ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16056 JannikAnd 12 år siden

Så er The Last of Us i hus!!! Godt man har fri i morgen...
Gravatar

#16057 Zombi 12 år siden

JannikAnd (16056) skrev:

Snyd! Mit eksemplar er også på vej, men jeg kan først spille det efter weekenden. Godt at jeg har sommerferie så og det er lige meget om jeg spiller det i weekenden eller mandag. ;P
Gravatar

#16058 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

#16051 -

Tja, jeg har ikke behov for at få ret, det er blot min vurdering og tiden viser jo om jeg har ret eller ej og jeg forholder mig retten til at sige "in your face", hvis det sker. ;)
Gravatar

#16059 misuma 12 år siden

JannikAnd (16056) skrev:

Så lad mig være den første til at sige....dobbeltsnyd!

Go' fornøjelse Ü Et af de få spil hvor MP'eren også lokker.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16060 Kyllingebenet 12 år siden

Lord Beef Jerky (16054) skrev:
Der er intet endnu i hvert fald. Måske dukker der noget op efter sommerudsalget.
Øv, hvor nitten! Er så klar på at forudbestille, men vil jo også gerne vide prisen først. :P
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: