For mig lyder det som om det blir FP view exsplore, hvor man kan læse og undersøge ting, så det er mere en slags exsplore and learn oplevelse, mens selve det store gameplay kommer til og være i fortiden.
Så er det blot og se, om deres andre ting er forbedret også, såsom ikke og ha ligegyldigt gameplay med i spillet, trading and seeling things I'm looking at you.
Men er mest det åbne hav, og pirat livet jeg ser frem til, og so far har jeg kunne li, hvad jeg har set.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Vil det sige at hvis man havde været snedig nok til at lægge en preorder så havde man fået den så billigt? Eller var det med forbehold for prisændringer?
#16061 misuma 12 år siden
Jeg fik denne mail fra Fona omkring preorders på begge kommende konsoller:
http://i.imgur.com/CRp5NHo.jpg
Priserne er lige til at klare imo.
Edit: Jeg ved godt, jeg ikke just svarede på dit spm. men hey! :P
#16062 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16063 Zombi 12 år siden
#16064 elwood 12 år siden
Vinny og Drew tager os backstage, til filmning af konferencherne, samt Press konf. recap, som vi også får og høre.
Editing gods!
Og så en ending der ja, skal ikke afsløres her.
#16065 Zombi 12 år siden
Ja den slutning var ret fantastisk. :)
Den er den slags videoer, der gør GB til den bedste spilside.
#16066 elwood 12 år siden
Nutids gameplay i AC4 blir first person
For mig lyder det som om det blir FP view exsplore, hvor man kan læse og undersøge ting, så det er mere en slags exsplore and learn oplevelse, mens selve det store gameplay kommer til og være i fortiden.
Så er det blot og se, om deres andre ting er forbedret også, såsom ikke og ha ligegyldigt gameplay med i spillet, trading and seeling things I'm looking at you.
Men er mest det åbne hav, og pirat livet jeg ser frem til, og so far har jeg kunne li, hvad jeg har set.
#16067 McPeter 12 år siden
#16068 Zombi 12 år siden
Jo.
#16069 McPeter 12 år siden
#16070 JannikAnd 12 år siden