Gravatar

#16071 misuma 12 år siden

Så er Joel Ed. kommet. Sweet...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16072 McPeter 12 år siden

JannikAnd (16070) skrev:
Den stod til 3099,- i 10-12 timer. Jeg forudbestilte til den pris, og den binder.

Æv bæv, men godt for dig. :-)
Troede at det var den officielle pris, så havde ikke travlt med at forudbestille...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16073 JannikAnd 12 år siden

misuma (16071) skrev:
Så er Joel Ed. kommet. Sweet...
God vind! Eminent spil :)
Gravatar

#16074 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Der er da også noget, der ikke helt stemmer, fordi PS4 står til 3700 kr. og Xbox One står til 3900 kr. Der burde da være en større prisforskel på de to.
Gravatar

#16075 elwood 12 år siden

snakken går også højt på coolshops egen side og FB med diverse regnestykker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16077 Zombi 12 år siden

[url= skal da heller ikke snydes for den forkortede version af Sony konferencen[/url]
Gravatar

#16078 elwood 12 år siden

Hans PS4 reveal synes jeg nu var sjovere, og Microsofts udgave af E3 konferenchen han lavede var faktisk sjovere end den her, synes jeg.

We told you not to say that word! dwaf bastard!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16079 McPeter 12 år siden

PS4 koster ca. 3060,- hos Amazon.co.uk, men selvfølgelig også pga den lave £ kurs.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16080 HonoDelLoce 12 år siden

Bruno (16058) skrev:
#16051 -

Tja, jeg har ikke behov for at få ret, det er blot min vurdering og tiden viser jo om jeg har ret eller ej og jeg forholder mig retten til at sige "in your face", hvis det sker. ;)

Hehe - og det må du hjertens gerne ;)

Jeg har også kun min fornemmelse fordi at de nuværende overlevede så længe som de gjorde. Det er jo i realiteten længe siden at de blev totalt underlegne rent hardware-mæssigt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: