Gravatar

#16161 HonoDelLoce 12 år siden

Om styringen er bedre end i det første er jeg egentlig fuldstændig ligeglad med.

Jeg fandt styringen i toeren voldsomt irriterende.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16162 Zombi 12 år siden

HonoDelLoce (16161) skrev:
Om styringen er bedre end i det første er jeg egentlig fuldstændig ligeglad med.

Jeg fandt styringen i toeren voldsomt irriterende.

Du går med venstre analog-stick og styre kameraet med den højre. Du sigter med venstre skulderknap og skyder med den højre. Det er vel ikke anderledes end samtlige andre third-person spil?

Medmindre man ikke spiller mange third-person shooters har jeg virkelig svært ved at se hvordan styringen kan være så besværlig?
Gravatar

#16163 HonoDelLoce 12 år siden

Der er stor forskel på button-layout og styringen..

Indrømmet, det er længe siden. Men jeg husker tydeligt hvordan det var styringen der gjorde, at jeg sprang ret hurtigt fra igen.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16164 Lord Beef Jerky 12 år siden

Dead space 2 havde glimrende styring! 3eren var lort... dog ikke pga styringen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16165 Highland Park 12 år siden

Jeg har hverken konsol eller gamepad, så det ville blive med mus og tastatur, hvis jeg skulle spille det.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16166 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg droppede det første Dead Space på PC, fordi jeg fandt styringen ret irriterende. Ofte endte jeg med at dø, fordi der er noget sært mouse acceleration eller sådan noget på musen, så det er svært at ramme præcist.
Gravatar

#16167 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg har i øvrigt lige købt et brugt Nintendo 64-spil, der blevet leveret i den originale indpakning med prismærke på. Jeg havde helt glemt, hvor dyre spillene var dengang: 599 kr. for 13 år siden.

Med inflation og den slags, svarer det til over 750 kr. i dag.
Gravatar

#16168 frankdrebin 12 år siden

Bruno (16167) skrev:
Jeg har i øvrigt lige købt et brugt Nintendo 64-spil, der blevet leveret i den originale indpakning med prismærke på. Jeg havde helt glemt, hvor dyre spillene var dengang: 599 kr. for 13 år siden.

Med inflation og den slags, svarer det til over 750 kr. i dag.

Hvilket spil har du købt? :)

Mht. til pris, husker jeg tydeligt engang min far købte et OL spil til N64 til mig.. Det hed et eller andet med Nagano Winther Olympics.. Det kostede 799,- dengang..
Gravatar

#16169 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

frankdrebin (16168) skrev:
Hvilket spil har du købt? :)

"Mario Tennis", jeg købte også "Star Wars Episode I: Racer", det var dog ikke i indpakning. :)
Gravatar

#16170 frankdrebin 12 år siden

Mario Tennis er faktisk et overraskende godt spil! Har selv haft det! :)

Andre gode klassikere jeg havde tæller bl.a.:

Goldeneye
Mario Kart 64
Lylat Wars
Zelda Ocarina of Time
Banjo & Kazooie
Pilot Wings
Turok

Og sikkert flere, kan bare ikke komme på dem lige nu :) Havde omkring 30 spil..

Skriv ny kommentar: