Gravatar

#16171 Pécuchet 12 år siden

Bruno (16167) skrev:
Jeg har i øvrigt lige købt et brugt Nintendo 64-spil, der blevet leveret i den originale indpakning med prismærke på. Jeg havde helt glemt, hvor dyre spillene var dengang: 599 kr. for 13 år siden.

Glæd dig ikke til, at du skal investere i titler som Majora's Mask og Mario Party 3.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#16172 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg har aldrig været Nintendo Kid, som det så smukt kaldes og N64'eren blev primært købt pga. Mario Kart og Killer Instinct. Jeg har aldrig spillet et Zelda-spil, et rigtigt Mario-spil og aner ikke hvad Pokémon er, da jeg er for gammel til det, så det er ikke sikkert, at jeg nogensinde når til de spil. :)

Jeg har checket nogle lister over de bedste N64-spil og der er nogle titler, der går igen på alle listerne, så nogle af dem køber jeg ind, når jeg finder dem til en ok pris. :)
Gravatar

#16173 MoH 12 år siden

Så fik jeg også gennemført The Last Of Us.
Var ganske underholdt, synes dog at det til tider blev lidt for meget af det samme, men det nåede aldrig at blive kedeligt.
Gravatar

#16174 Kyllingebenet 12 år siden

MoH (16173) skrev:
Så fik jeg også gennemført The Last Of Us.
Var ganske underholdt, synes dog at det til tider blev lidt for meget af det samme, men det nåede aldrig at blive kedeligt.

Nice, jeg kørte død i det halvvejs, synes virkelig gameplayet blev kedeligt for mig, så smed det ind i gamestop uden at gennemføre.
Mental striptease..
Gravatar

#16175 The Insider 12 år siden

Jeg har også netop færdiggjort "The Last of Us". Føles som evigheder siden, at jeg sidst har gennemført (eller overhovedet spillet) et spil. Men damn, en oplevelse... Jeg følte måske, det var lidt repetitivt den første time eller to, men derefter blev det kun bedre og bedre. SÅ mange mindeværdige momenter og passager. Nogen snak om en 2'er?
War. War never changes.
Gravatar

#16176 MoH 12 år siden

Der er snakke om DLC'er, ved ikke med en 2'er.

Så må du jo sige til når vi skal spille lidt multiplayer ;)
Gravatar

#16177 The Insider 12 år siden

Ooooooh yeah! I øvrigt, fik du solgt din 360? Ellers skal vi jo spille COD2 200-300 timer hen over sommeren!
War. War never changes.
Gravatar

#16178 elwood 12 år siden

DLC er det ikke blot MP DLC ?

Naaa jeg tænker, hvis ikke det er Nathan's 4. adventure de brygger på til Next gen nu, så er det en ny IP.

Og hey hvad med AC3 bevares det er knap så godt, som 2'eren, men du skal ha det gennemført, vil gerne høre din mening om det som ender med et clusterfuck af en slutning :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16179 The Insider 12 år siden

Hehe, jeg mangler jo stadig også Revelations! :-) Jeg regner med at game det meste af sommeren, når jeg omsider hopper på ferie (på El Costa del Couch). Men jeg er godt nok ikke så vild efter at game AC3 som noget af det første efter alt det, man har hørt om slutningen :-/ (ved ikke noget konkret, blot at alle er meget negative omkring den)
War. War never changes.
Gravatar

#16180 elwood 12 år siden

Hehe ja, korrekt but still.

Vi snakker om ham som satte sig til og se alle High School musicals i streg :)

I rest my case.

Ellers så må du blot se den lange youtube video af ham der laver spil til film så at sige.

Btw. hørte ikke mere om dit Star trek gaming, kunne du ikke klare at komme igennem det til sidst, på grund afbugs og sjælløs acting fra stemmerne bag.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: