Ja, jeg har også glemt at følge ham i en periode og det er ret gode anmeldelser, selvom de er meget fokuseret på at underholde, men kender man han smag, er de ret brugbare.
Behøver man at spille Uncharted 1 og 2, før man tager fat på 3'eren? Det lader nemlig til, at 3'eren er et af spillene til PS+ medlemmer i denne omgang og jeg har overvejet at spille alle tre, men har bare ikke fået taget mig sammen endnu - dedér 100+ uspillede spil, jeg har på Steam, har det med at holde mig ved min computer. :)
Det behøves ikke men alle spil er virkelig gode, 2'eren er mesterværk.
Der er ting som der følges op på fra de andre i serien, men ikke noget som vil få dig til og sige wtf som hvis det var et MGS spil du sprang ind i i slutningen.
Men ja spil du roligt 3'eren, men 2'eren især er også et mesterligt spil :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Synes jeg klart du skal gøre, 1'eren er måske den der vil føles mindst hmm ja episk, selv om det hel bestemt har sine fede moments, samt genial dialog.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Saints Row 4 har alle de samme seks stemmer, man kan vælge, og den syvende var i 3'eren Zombie, i 4'eren er det Nolan North syvende stemme hedder blot Nolan North, hehe fed humor, og gøre det hele så åbenlys, at man nu har valget for at vælge Nolan North, hvis de gør dt self awaring ku det gå hen og blive rigtig sjovt.
Jeff Gerstmann fortalte lidt om det nu her på Giant Bombs live stream med spil en mazz der har kørt den sidste 1½ time ca.
Er flyttet i ny lejlighed, så har pt. ingen net, så jeg er ikke lige på så meget for tiden.
Ganske kort, The Last of us damm den åbning
ganske grum, elsker hele den paniske stemning der er da de køre forbi menneskerne i bil
Vagterne i spillet er lidt for glade for at kigge ind i en væg eller, hvertfald bare stå og glo i en retning :)
Synes hel klart, menneskerne er de mest intressante fjender, Troy Baker er bad ass, generelt er hele voicecastet genial, Tess er også godt stemmelagt, og Elie og alle de andre, det her med Voicecast er noget som Naugthy Dog og Rockstar mestrer til fulde.
So far hygger jeg mig gevaldigt, og synes også den første time, var ganske spændende, hvor man lige blir introduceret for verden.
#16241 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16242 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16243 elwood 12 år siden
Der er ting som der følges op på fra de andre i serien, men ikke noget som vil få dig til og sige wtf som hvis det var et MGS spil du sprang ind i i slutningen.
Men ja spil du roligt 3'eren, men 2'eren især er også et mesterligt spil :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16244 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16245 elwood 12 år siden
#16246 elwood 12 år siden
Jeff Gerstmann fortalte lidt om det nu her på Giant Bombs live stream med spil en mazz der har kørt den sidste 1½ time ca.
#16247 elwood 12 år siden
Ganske kort, The Last of us damm den åbning
Vagterne i spillet er lidt for glade for at kigge ind i en væg eller, hvertfald bare stå og glo i en retning :)
Synes hel klart, menneskerne er de mest intressante fjender, Troy Baker er bad ass, generelt er hele voicecastet genial, Tess er også godt stemmelagt, og Elie og alle de andre, det her med Voicecast er noget som Naugthy Dog og Rockstar mestrer til fulde.
So far hygger jeg mig gevaldigt, og synes også den første time, var ganske spændende, hvor man lige blir introduceret for verden.
#16248 misuma 12 år siden
#16249 DarkLight 12 år siden
#16250 elwood 12 år siden
Hehe ja jeg fik stillet mit tv på gulvet koblede PS3 til, så jeg lige ku klare mig, mellem alle flyttekasserne :)
Ps. musikken fedt score, underbygger spillet perfekt.