Gravatar

#16391 HonoDelLoce 12 år siden

Mit største problem med launch af PS4 (jeg gider ikke rigtigt XboX :) ) er heller ikke så meget, hvilke spil der bliver udgivet, men langt mere hvilke spil, der ikke bliver udgivet. Som f.eks. GTAV

Problemet er, at hvis (læs: når) jeg køber en PS4, så er det som erstatning for PS3. Jeg vil stadig have min PS3 oppe oven på, men i stuen, hvor 99% af mit gaming foregår, der vil jeg have det umådeligt trist med ikke at kunne spille f.eks. GTA V..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16392 elwood 12 år siden

Well, der er vidst ikke noget du kan gøre, hvis du vil spille GTA V, Rockstars ord er lov!

:)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16393 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke, at med et så ventet spil som GTA V, så er det lidt underligt, at de ikke smider det ud til next-gen-konsollerne.

Det må være for dyrt / svært at udvikle til begge platforme (som selvfølgelig bliver til fire platforme :) ).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16394 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Well, teknisk set, burde der jo ikke være så store omkostninger ved at kode til next-gen, da det essentielt er PC-hardware og virkelig ikke burde være svært, når man dels koder til Xbox 360 og til PC.

Jeg tror mere det er et spørgsmål om, at de kan tjene flest penge, ved kun at udgive til de tre (eller fire, hvis det kommer til WiiU) veletablerede platforme, der allerede er på markedet.
Gravatar

#16395 elwood 12 år siden

Enig.

Jeg tror dog også det har noget med fokus og ja kvalitet og gøre, Rockstar vil koncentere sig 100% om at få det udviklet til Current Gen, og bruge alle deres resourcer på og gøre det så godt, jeg siger ikke de ikke kan gøre det efterfølgende, kunne f.eks. være i forbindelse med den uundgålige Pc release efter noget tid.

Bruno (16394) skrev:
Jeg tror mere det er et spørgsmål om, at de kan tjene flest penge, ved kun at udgive til de tre (eller fire, hvis det kommer til WiiU)

Haha den sidste den var go GTA V til Wii U :)
Gravatar

#16396 HonoDelLoce 12 år siden

Hvis ikke det er særligt dyrt at "konvertere" det til PS4 og XB1, så må de da, alt andet lige, altid ville kunne tjene flest penge ved at udgive til de konsoller også, for at sikre sig maksimum kunde-potentiale (jeg kender allerede flere, der har solgt deres PS3 eller XboX 360 og pre-ordered nextgen).
Gravatar

#16397 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

HonoDelLoce (16396) skrev:
Hvis ikke det er særligt dyrt at "konvertere" det til PS4 og XB1, så må de da, alt andet lige, altid ville kunne tjene flest penge ved at udgive til de konsoller også, for at sikre sig maksimum kunde-potentiale (jeg kender allerede flere, der har solgt deres PS3 eller XboX 360 og pre-ordered nextgen).

Mon ikke man kan regne med, at dedér Rock Star efterhånden har ret meget styr på deres shit og har lavet en cost-benefit-analyse over hvad de potentielt kan tjene på de nye systemer, i forhold til at nøjes med at udgive til de tre platforme, der er på markedet allerede? :)

Kommer spillet ikke allerede i september og next-gen-konsollerne begynder først at komme i november? Det kan jo være svaret lige der - sådanne spil rykker jo flest enheder i de første måneder.
Gravatar

#16398 elwood 12 år siden

Dan Houser siger også lidt om det.

Why? Numbers. “We feel we can do some very impressive stuff and do it for a large audience,” said Dan Houser to IGN. This felt like the way… “There’ll be a much larger audience on PS3 than there will be on PS4.” And yes, he said PS4.

And in terms of technology? “Some other people talk about the limitations of the [current] hardware,” said Houser.

“We don’t feel there are that many limitations. At a creative level, which is the most important for us, we could say everything we wanted to say and do everything we wanted to do on these machines.”

“We didn’t sit there saying, ‘We’d like to do this in the game, but we can’t.’ There’s plenty of power in these machines.”

Men så var der også lige den her Job ad, som forsvandt igen...

Uanset, hvad hvis det sku komme til Next Gen, så blir det nok ikke forløbigt

Gravatar

#16399 HonoDelLoce 12 år siden

Bruno (16397) skrev:
Mon ikke man kan regne med, at dedér Rock Star efterhånden har ret meget styr på deres shit og har lavet en cost-benefit-analyse over hvad de potentielt kan tjene på de nye systemer, i forhold til at nøjes med at udgive til de tre platforme, der er på markedet allerede? :)

Men så må det jo også være fordi, at det, som jeg nævnte, er for dyrt at konvertere det til nextgen :)

Hvis det var billigt at gøre (i forhold til hvad de kan tjene på det), så er det jo ren win at gøre det...
Gravatar

#16400 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

HonoDelLoce (16399) skrev:
Men så må det jo også være fordi, at det, som jeg nævnte, er for dyrt at konvertere det til nextgen :)

Tja, Elwoods link peger på, at der åbenbart kommer en konvertering, så.. :)

Skriv ny kommentar: