Jeg var forholdsvis hardcore til Fifa 06 og 07 på PC i sin tid. Til spilmessen i Øksnehallen i 2007 spillede jeg mod en spiller, som jeg senere fandt ud af havde været verdens bedste Fifa-spiller :-) Led kun to nederlag imod ham og vandt to, men jeg har stadigvæk ikke vænnet mig fuldstændig til kontrolstyrinen. I min iver glider min finger hurtigt af sticken :-) Men ja, skal da helt sikkert melde mig ind i ligaen, så snart der bliver tid!
Var der andre, som købte Infamous i blockbuster? Fik at vide, at jeg ville få en særlig download-code, og den har jeg netop fået via SMS til download af en Beta Trial af Uncharted 2 - spændende :-)
Altså Kameraret og måden han løber på, og biljagterne er hel hen i vejret, men for dælen man føler sig cool når man lige hammer en mands hoved ned i bordet, for derefter og stikke ham med kuglepennen i Bourne Conspiracy.
Eller man bare kan høre lyden af Jason Bourne der bearbejder en stakkels vagts knogler 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg købte inFAMOUS i Blockbuster, men har intet hørt om nogen download code. Jeg købte til gengæld også spillet, før det var kommet på hylden, så måske er det derfor, og ekspedienten lod ikke til at vide noget om det. I don't know. Nu er jeg også en af de få mennesker i verden, der ikke brød sig om Uncharted.
Did I say that out loud?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#3281 The Insider 16 år siden
#3282 The Insider 16 år siden
#3283 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3284 elwood 16 år siden
Eller man bare kan høre lyden af Jason Bourne der bearbejder en stakkels vagts knogler 8-)
#3285 filmz-gofferoffer 16 år siden
Jeg købte inFAMOUS i Blockbuster, men har intet hørt om nogen download code. Jeg købte til gengæld også spillet, før det var kommet på hylden, så måske er det derfor, og ekspedienten lod ikke til at vide noget om det. I don't know. Nu er jeg også en af de få mennesker i verden, der ikke brød sig om Uncharted.
Did I say that out loud?
#3286 Bony 16 år siden
#3287 elwood 16 år siden
Ha det sku ik straf nok, han skal nedsænkes i en tønde med natotråd, overhældes med harveregrød, mens jeg recitere resume'er af Paradise Hotel!
#3288 filmz-gofferoffer 16 år siden
#3289 elwood 16 år siden
#3290 Bony 16 år siden