Men... men grafikken er jo grimmere! En rigtig gamer ved at det hele handler om grafikken.
Hvis det ikke kan spilles med mus og keyboard er det lårt.
Hvis det var et prik mod mig, så gør du op ad det forkerte træ, som vi siger i ghettoen. Jeg har fire konsoller, der alle leverer dårligere grafik end en PC, herunder en N64 og en Wii, og de spil jeg bruger mest tid på, når jeg spiller på PC, er indie-spil, der ikke ligefrem er kendt for grafik i AAA-niveau. :)
Nå ja, så ejer jeg i øvrigt også en Xbox-controller til PC, bare fordi visse spil spilles bedre med controller.
Men... men grafikken er jo grimmere! En rigtig gamer ved at det hele handler om grafikken.
Hvis det ikke kan spilles med mus og keyboard er det lårt.
Hvis det var et prik mod mig, så gør du op ad det forkerte træ, som vi siger i ghettoen. Jeg har fire konsoller, der alle leverer dårligere grafik end en PC, herunder en N64 og en Wii, og de spil jeg bruger mest tid på, når jeg spiller på PC, er indie-spil, der ikke ligefrem er kendt for grafik i AAA-niveau. :)
Nå ja, så ejer jeg i øvrigt også en Xbox-controller til PC, bare fordi visse spil spilles bedre med controller.
Det var nu ikke kun ment mod dig, og så absolut ikke alvorligt, jeg ser bare en del kommentarer rundt omkring på andre sider specielt, hvor THE GLORIOUS PC MASTER RACE lige skal komme med en kommentar om at spillet er bedre på PC.
I sidste ende er jeg faktisk ligeglad for det fungerer fint for mig på PS3. Jeg forstår bare ikke så mange PC spilleres fascination med at skulle fortælle andre, at de spiller den overlegne udgave.
Når der er forskel mellem versioner rent performance mæssigt vil jeg nu gerne vide det :)
Saints Row IV f.eks.
Selvfølgelig kan der være tilfælde hvor der er virkelig stor forskel, og det har netop også betydet, at jeg foreløbig har valgt at springe SR IV til konsol over. Det skal i hvert fald falde betydeligt i pris, før jeg er interesseret.
Med mindre naturligvis, at det er et Rockstar-spil, visse version af COD og andre spil fra firmaer, der generelt laver superdovne ports fra konsolspil til PC. :)
Hehe ja, selv om GTA IV nu køre ganske fint på min pc (obs! gjorde den ikke på den første jeg prøvede det på) men deres settings menu tager lidt tid og rode igennem. Men nej ikke nogen godt optimeret port.
Men foretrækker nu og spille GTA på stort tv, hvor jeg rigtig kan nyde the grand vistas. og så kan jeg more med mig diverse MODS på pc'en.
COD og andre spil fra firmaer, der generelt laver superdovne ports fra konsolspil til PC. :)
Medal of honor spillene (de nye er en skændsel på pc!)
Hader især den her floating eller hvad det er, men ved at et spil burde køre fint men musen opføre sig som om den glider minimalt rundt. nogen spil har det andre ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16641 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Så nu er det sjovt? :p
#16642 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16643 Lord Beef Jerky 12 år siden
Hehe, det synes jeg nu altid, det har været, men ja. Man skal lige på Hell før selv den mindste udfordring dukker op.
#16644 elwood 12 år siden
Stor klapsalve for Ryan Davis i starten, og Jeff indlederr lige på true Gerstmann facon :)
It's on!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16645 Giraffen 12 år siden
Det var nu ikke kun ment mod dig, og så absolut ikke alvorligt, jeg ser bare en del kommentarer rundt omkring på andre sider specielt, hvor THE GLORIOUS PC MASTER RACE lige skal komme med en kommentar om at spillet er bedre på PC.
I sidste ende er jeg faktisk ligeglad for det fungerer fint for mig på PS3. Jeg forstår bare ikke så mange PC spilleres fascination med at skulle fortælle andre, at de spiller den overlegne udgave.
#16646 elwood 12 år siden
Saints Row IV f.eks.
#16647 Giraffen 12 år siden
Selvfølgelig kan der være tilfælde hvor der er virkelig stor forskel, og det har netop også betydet, at jeg foreløbig har valgt at springe SR IV til konsol over. Det skal i hvert fald falde betydeligt i pris, før jeg er interesseret.
#16648 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Ok, jeg nåede aldrig igennem Act I, før jeg begyndte at kede mig. :)
Men det er jo fordi spillet netop er bedre på PC og vi netop er The Glorious PC Gaming Master Race. :D
#16649 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16650 elwood 12 år siden
Men foretrækker nu og spille GTA på stort tv, hvor jeg rigtig kan nyde the grand vistas. og så kan jeg more med mig diverse MODS på pc'en.
COD og andre spil fra firmaer, der generelt laver superdovne ports fra konsolspil til PC. :)
Medal of honor spillene (de nye er en skændsel på pc!)
Hader især den her floating eller hvad det er, men ved at et spil burde køre fint men musen opføre sig som om den glider minimalt rundt. nogen spil har det andre ikke.