When we initially talked about the Season Pass we mentioned making our first ever story-driven single player DLC. This is an ambitious story with strong ties into the narrative of The Last of Us. We just wrapped up a long casting process for a new character, and we’re starting our performance capture shoot next week. The single-player DLC is currently planned for release around the December-January timeframe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
[url= minutters gameplay fra "The Evil Within"[/url]
Man kan tydeligt se at det er Shinji Mikami der står bag. Mikami er nok mest kendt for Resident Evil og specielt 4'eren som "Evil Within"" tydeligvis har visse ligheder med. Jep en maskeret mand med en motorsav er stadig sindssygt skræmmende. ____________________________________________
Jeg glæder mig så meget. Selvom GTA er vildt fedt, så er TLOU nok stadig mit yndlingsspil i år og så har jeg jo også tid til at give mig i kast med survivor sværhedsgraden.
Jeg glæder mig så meget. Selvom GTA er vildt fedt, så er TLOU nok stadig mit yndlingsspil i år og så har jeg jo også tid til at give mig i kast med survivor sværhedsgraden.
Jada! TLOU er bestemt GTA 5 overlegen i (stort set) alle aspekter - på trods af at sidstnævnte bestemt er en forbedring af forgængeren og generelt er en meget imponerende bedrift.
Jeg vil nu ikke selv sammenligne de to spil, det er to vidt forskellige spil-typer :)
Jeg kan li begge spil på, hver deres måde.
GTA for dets herlige Sandbox milijø, og TLOU samt Uncharted spillene for deres store fokus på god historie.
Voice casting har de begge hel styr på, Trevor han er på en gangbåde morsom, men også scary, bare introductionen af ham, gav lidt gys.
Naugthy Dog formår dog også og finde de hel rigtige folk til opgaven, hver gang. Og når det kommer til GTA genren well hvis man ku spille Sanits Row IV godt på en konsol (spiller pc udgaven) så vil man ku opleve en Troy Baker hysterisk morsom, som hovedpersnen, hvis man da vælger hans stemme til sin karakter.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16801 Mikkel Abel 12 år siden
#16802 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
http://www.ign.com/articles/2013/09/16/dont-instal...
Der er i øvrigt meldinger om, at spillet giver problemer på gamle Xbox-modeller, hørte jeg i går, altså pre-slim-modeller.
#16803 knipsknips 12 år siden
Ifølge diverse internet forums, skal man kun installere disk 1. Installationsdisken.
#16804 Mikkel Abel 12 år siden
Puha, nu bliver jeg sgu nervøs. Min konsol er fra 2008. :)
Ville være sindsygt ærgeligt at få hele oplevelsen ødelagt af glitches og freeze.
#16805 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16806 elwood 12 år siden
When we initially talked about the Season Pass we mentioned making our first ever story-driven single player DLC. This is an ambitious story with strong ties into the narrative of The Last of Us. We just wrapped up a long casting process for a new character, and we’re starting our performance capture shoot next week. The single-player DLC is currently planned for release around the December-January timeframe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16807 colocho 12 år siden
Steam Controlleren :)
#16808 Giraffen 12 år siden
Man kan tydeligt se at det er Shinji Mikami der står bag. Mikami er nok mest kendt for Resident Evil og specielt 4'eren som "Evil Within"" tydeligvis har visse ligheder med. Jep en maskeret mand med en motorsav er stadig sindssygt skræmmende.
#16809 JannikAnd 12 år siden
#16810 elwood 12 år siden
Jeg kan li begge spil på, hver deres måde.
GTA for dets herlige Sandbox milijø, og TLOU samt Uncharted spillene for deres store fokus på god historie.
Voice casting har de begge hel styr på, Trevor han er på en gangbåde morsom, men også scary, bare introductionen af ham, gav lidt gys.
Naugthy Dog formår dog også og finde de hel rigtige folk til opgaven, hver gang. Og når det kommer til GTA genren well hvis man ku spille Sanits Row IV godt på en konsol (spiller pc udgaven) så vil man ku opleve en Troy Baker hysterisk morsom, som hovedpersnen, hvis man da vælger hans stemme til sin karakter.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"