Gravatar

#16811 misuma 12 år siden

08:

Evil Within er hermed på købslisten. Det så yderst lovende ud.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16812 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

colocho (16807) skrev:
Sidste del af Valve's tre annonceringer: http://store.steampowered.com/livingroom/SteamCont...

Steam Controlleren :)

Den ser interessant ud. Jeg ser frem til at prøve den i praksis, alene for at se om deres idéer rent faktisk virker. :)
Gravatar

#16813 DarkLight 12 år siden

Nogen der har fundet en måde at få Beyond Two Souls demoen?

BEYOND: Two Souls demo (Exclusive to Germany, Italy, Spain and Poland)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16814 JannikAnd 12 år siden

elwood (16810) skrev:
Jeg vil nu ikke selv sammenligne de to spil, det er to vidt forskellige spil-typer :)
Nej, den eneste sammenligning er vel, at det er de to mest roste spil i år. Det var også mere en ros af TLOU, end det var en kritik af GTA 5 - selvom sidstnævnte bestemt ikke er perfekt. Styringen er stadig vanvittigt ringe, og historien er en kende for lang til min smag. Og så falder humoren alt for ofte til min jord. Men alt i alt er det en kæmpe forbedring af forgængeren.

Mht. The Evil Within, så er det bestemt et spil jeg ser frem til. Og jeg skal med garanti spille det i selskab med Muldgraver - han er et studie i irrationel frygt :)
Gravatar

#16815 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Året spil bliver ganske sikkert opdateringen af Terraria, der dukker op 1. oktober, så kan I godt pakke jeres semi-zombier og bankrøverier sammen. ;)
Gravatar

#16816 colocho 12 år siden

Skaberen af Super Meat Boy kigger på steam contolleren: http://tommyrefenes.tumblr.com/post/62476523677/my...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16817 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

colocho (16816) skrev:
Skaberen af Super Meat Boy kigger på steam contolleren: http://tommyrefenes.tumblr.com/post/62476523677/my...

Det lyder jo umiddelbart ret lovende, især fordi det ikke er det endelige produkt, han brugte.
Gravatar

#16818 colocho 12 år siden

Ja, men er endnu mere spændt på hvordan den klarer andre typer af spil, som ikke er så controller-venlige. Vil gerne kunne spille Civ i sofaen :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16819 elwood 12 år siden

Enig jeg sejler også rundt i skydedelen, jeg synes jeg læste de var kraftig inspireret af Max Payne 3, som de lavede, men det gir skydedelen ikke indtryk af, så jeg bruger det her lock aiming, det andet er for frustrene svært og styre, fordi man sejler rundt med sigtekornet, og så ville jeg øsnke man ku vælge farve til sigtekornet, nogen gange er det lidt svær og se synes jeg.

Men en ting jeg virkelig synes er god detalje, er at når man snakker med folk i bilen, så kan man vende cam'et om og så se dem ha samtalen, meget fedt og se alt animations arbejdet der er bag det, frustrationen i Michael's ansigt når han snakker med sine børn, der bare hader ham over alt :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16820 elwood 12 år siden

DarkLight (16813) skrev:
Nogen der har fundet en måde at få Beyond Two Souls demoen?

BEYOND: Two Souls demo (Exclusive to Germany, Italy, Spain and Poland)

Værsgo Du skal like Gamestop US, på FB sry non FB'er, jeg bruger blot min fake account til og få koden, som kommer via. FB

PS3 står og henter pt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: