Gravatar

#16821 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

#16820 Giv gerne dit besyv med. Jeg sidder jo her i Sverige uden PS3, så det er lidt hårdt med alle de nye fantastiske titler der dukker frem.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16822 DarkLight 12 år siden

Coupons will receive the following info: your public profile, friend list and likes.

Coupons would like to post on your wall.

Well fuck you, Coupons.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16823 elwood 12 år siden

Som sagt jeg brugte en fake account har til formålet :)

Nå lidt om demo'en det består af to dele, begge er ting vi har set før, da det er den gamle E3 build demo vi vidst får.

The Experiment: Jodie leger mindreader med kort, og freaker en dame ud med Aiden, der er ikke så meget og gøre der andet end prøve og lave lidt sjov med personerne i spillet, indtil Aiden går amok, og den del slutter.

Næste bid som også er sidste del er Hunted, det er scenen fra ombord toget, flugten og "opgøret" inde i byen med Swat.

Hele den sekvens skriger filmisk big time, der var dog nogle steder, hvor jeg ikke var hel klar over hvad jeg skulle, f.eks. i skoven når man løber skal man dukke sig, i kampsekvenserne var det meget tydelig, havd man skulle gøre føre styrepinden i slåretningen, men i løbescene gjorde de det ikke så gamey egentlig ganske godt, men jeg sku lige vænne mig til skiftet.

Demo'en er stadigvæk glad for QTE's men damm it man blir bare revet med, når det sker, scenen på toget når man står på taget og kæmper, føles meget emdrivende.

Men det er klart opgøret i byen, som føltes mest frit, hvordan man kan "næsten" selv bestemme, hvordan Aiden skal gribe det an.

Jeg glæder mig til og se mere til spillet, og de mere følelses mæssige ting såsom The Party f.eks. som blev vist klip fra her for nyligt.

Men Barne Jodie forekommer mig ikke så stærk i forhold til og leve mig ind i verden, hvertfald ikke lige den del de har valgt til demo'en af.

Her er den ældrer Jodie straks mere intressant.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16824 DarkLight 12 år siden

elwood (16823) skrev:
Som sagt jeg brugte en fake account har til formålet :)

Troede det var en PS3 fake account :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16825 elwood 12 år siden

sådan en har jeg også :)

Men jeg lavede en FB også fordi ja det ikke var første gang, og heller ikke sidste gang jeg kommer ud for sådan ting her, så den er fin og ha.

Men som sagt det er "blot" den gamle demo fra E3, men det var fint lige og prøve styringen af, som stadigvæk er Heavy Rain.
Gravatar

#16826 elwood 12 år siden

Saints Row IV på Pc gennemført, for satan det var en sjov oplevelse, JD Blanc som det meget britiske Rumvæsen Zinyak er hysterisk morsom, og en komplet modsætning til den meget rapkæftede leder af Saints Row, som er blevet USA præsident self.

Volition har virkelig moret sig kan man se, bare ærvligt det er så dårlig optimeret på konsol, for det er virkelig et sjovt spil.

Spillet refere dog lige lovligt meget hel tilbage til ja SR1, og det altså lang tid siden jeg ahr spillet det, så det var ikke lige alt jeg fangede, men det meste gjorde jeg dog, og bare startscenen, lad os bare sige at Steve Tyler's I don't wanna miss a thing blir brugt mesterligt :)

Og det stopper ikke her, singalong fra 3'eren blir brugt igen, men med et twist.
og så er der ikke den spilgenre eller film referencher de ikke får taget under kærlig behandling, stealthgenren lagde mig flad af grin, hvor man diskutere, hvorfor man skal skyde lyset, der hvor vagterne er, samt deres monolog "Boss told me to walk in the same spot back and forth"

Hvad Volition gør herefter SR er ikke til og vide, de kommer dog med første DLC til SR IV, så det ser jeg frem til, men damm hvad de så skal finde på, well giv SR franchisen en fortjent ferie.

Men SR Iv var hvertfald en fin afslutning på franchisen, hvis det var det.

Nu kan jeg koncentrer mig om GTA V.
Gravatar

#16827 Thomsen 12 år siden

Pyh! Nåede lige at bestille GTA V til 299,- på pointdeal.dk, inden de satte prisen op.

Deres trustpilot-status er lidt svingende, men det ser ud til, at de fleste brokker sig over, at de ikke har læst det med småt. Man kan nemlig få gratis fragt, hvis man melder sig ind i deres VIP-program, og til lejligheden har pointdeal.dk flikket et 5 dages prøvemedlemskab sammen til 5,-. Det er selvfølgelig rart. Man skal så bare huske at afmelde det igen, inden de 5 dage er udløbet, for ellers bliver man trukket 270,- for en hel måned. Hagen er, at man først kan afmelde sig online efter 24 timer (man kan dog gøre det telefonisk med det samme). Det virker, som om der er en masse, der har misset det, og derfor er vågnet op til en ekstra regning.

Oh, well, nu set jeg, hvordan det går. Fik lidt ekstra knaster ind på Collector's Market på Blodig Weekend, så jeg har enstemmigt vedtaget at spendere nogle af dem på GTA.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#16828 Kisbye 12 år siden

Det er ret kendt trick at forsøge at få kunder til at tegne dyre medlemskaber ved at lokke med billige produkter. Der findes en del af den slags og de kalkulere med at folk ikke læser betingelserne.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#16829 McPeter 12 år siden

BF4 beta går online her kl.10 - fik preinstalleret den i går så den er klar til i aften. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16830 MoH 12 år siden

Har også fået det spillet lidt nu :)

Skriv ny kommentar: