Gravatar

#16831 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Terraria ver. 1.2 er ude nu, så fuck BF4! :D
Gravatar

#16832 colocho 12 år siden

Og så er GTA online :D
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16833 Thomsen 12 år siden

#28 - Det var også min tanke. De satser klart på, at ikke alle gider at læse betingelserne. Heldigvis var jeg advaret.

Afmeldte mit VIP-medlemskab helt efter foreskrifterne. Det gik let og smertefrit. Nu mangler jeg bare spillet.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#16834 Muldgraver 12 år siden

JannikAnd (16814) skrev:
Mht. The Evil Within, så er det bestemt et spil jeg ser frem til. Og jeg skal med garanti spille det i selskab med Muldgraver - han er et studie i irrationel frygt :)

Efter gårsdagens trailer-kig at dømme, bliver mine nerver dog kun flossede i moderate mængder ad gangen.

Thomsen (16833) skrev:
Nu mangler jeg bare spillet.

Du skal muligvis væbne dig med lidt tålmodighed. Jeg bestilte også derfra, og der gik en lille uge, før spillet kom. Men måske du er mere heldig, end jeg :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#16835 Pécuchet 12 år siden

Muldgraver (16834) skrev:
Efter gårsdagens trailer-kig at dømme, bliver mine nerver dog kun flossede i moderate mængder ad gangen.

Har du fået spillet Silent Hill 4: The Room? Der bliver dine nerver ikke blot flossede, men kronisk fortravlet, vredet rundt og endelig dolket, indtil alt væv og alle celler pletvis er gået til grunde.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#16836 Muldgraver 12 år siden

Gisp, åh!

Men nej, jeg har endnu ikke fået spillet The Room (men kan stadig ikke give slip på Room of Angel-nummeret, besættelsen fører til jævnlig tilbagevenden); jeg er lidt forbeholden overfor at putte en cd i min skrøbelige bærbares skrøbelige cd-afspiller... Men din beskrivelse er knagme æggende.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#16837 Thomsen 12 år siden

Muldgraver (16834) skrev:

Du skal muligvis væbne dig med lidt tålmodighed. Jeg bestilte også derfra, og der gik en lille uge, før spillet kom. Men måske du er mere heldig, end jeg :)

Det var jeg. :-)

Det kom i dag. Bestilt og afsendt i går.

Og jeg har fået en bekræftelse på min afmelding af VIP-halløjet, så jeg ikke bliver trukket for mere. Jeg er fuldt tilfreds.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#16838 Highland Park 12 år siden

Jeg har nydt de to første "Mass Effect"-kapitler og ser frem til atter at besøge universet i den berygtede 3'er. Det gør mig ondt at høre, at Michael Beattie ikke fortsat lægger suveræn stemme til Mordin Solus. Jeg har endnu ikke fundet en forklaring på, hvorfor han blev fravalgt...

Takket være GOG hygger jeg mig nu med lidt "Pro Pinball: Big Race USA" i ny og næ. Det er knageme avanceret! Jeg har ellers stort set ikke spillet pinball, siden jeg nød Digital Illusions "Pinball Fantasies" på min Amiga 500+ i midten af 90'erne. :)

Når jeg tænker på 80'ernes flippermaskiner, vækker det ofte associationer til denne sang:
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16839 JannikAnd 12 år siden

Highland Park (16838) skrev:
Jeg har nydt de to første "Mass Effect"-kapitler og ser frem til atter at besøge universet i den berygtede 3'er. Det gør mig ondt at høre, at Michael Beattie ikke fortsat lægger suveræn stemme til Mordin Solus. Jeg har endnu ikke fundet en forklaring på, hvorfor han blev fravalgt...
Pudsigt! Det har jeg aldrig bidt mærke i, og jeg har gennemført begge spil to gange.
Gravatar

#16840 Highland Park 12 år siden

William Salyers skulle efter sigende også gøre det ret godt. Jeg fandt ud af det i forbindelse med, at jeg så dette [url=]gameplaypreview[/url] og følte at noget havde ændret sig ved Mordins stemmeføring. Der var dog tilsyneladende ikke tale om Salyers fortolkning:
http://www.gamefaqs.com/boards/995452-mass-effect-3/62206081?page=3 skrev:
BTW, it was not I who voiced Mordin in the gameplay demos. That was done before I ever recorded.

Det er en stor fornøjelse at opleve Beattie leve sig ind i rollen:
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: